selagi boleh tgk..kita tgk!


if i were to be a lawyer..saya dah tanya macam-macam mintak clarification dari awak!
if i were to be a hammer..saya dah ketok-ketok awak sampai penyet!

if i were to be a star..saya takkan bagi awk tengok cahaya saya!
if i were to be a car..saya dah langgar awak!

if i were to be a lion..saya dah ngapp awak!
if i were to be an iron..saya dah buat cop kat perot awak!


kenapa saya tak boleh nak marah awak?


p/s: awak suka tapi saya tak suka :-| okayy..kita berbeza..

8 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

chill, dear . =p

aleen aiden said...

aih,ketuk2 jadi penyet,ingat ayam penyet ke ape?hi3

Amni said...

susah nak marah kalau dah suka... =P

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

if i can choose whether to quit or to continue.. *sigh*

cop weh jangan tak cop. kasi ade cop mohor sket!!!

Scya Lollita said...

heee, susah nak marah <3

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Shafika Syuhada Rosli:
thanks shafika =D selamat datang!

aleen aiden:
nyammii! ayam penyet! haha..nakkk!

Amni:
betoiiii! kalau tak suka pon susah nak marah..kalau suka lagi susah kan kan..blink2 sat! haha

0sh!Nz d' sen0r!ta:
ohh ada penambahan ya! haha..weh i memang nak cop besaq2 taw dak! ekeke

Scya Lollita:
tu la kan..urat marah tercabut kott! haha

erolnukman said...

ni pasai apa ni..main ketuk2 penyek2 langgar2 ni?ce cite ce citer...hehehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

erolnukman:
hehe..geram punya pasai ni..kalau dapat wat suma tu puas ati la kot..hihihi :P

Google Analytics Alternative