hye orang Terengganu =D



hye kawan-kawan kat Terengganu!
im coming to ur place la pagi ni..
jom-jom!
ada sapa-sapa kat sana nak belanja Wani batik buang 2 3 pasang ka?
tak pon keropok losong ka?
jalan-jalan yok?
maw maw!

 tak sabaq nak jumpa ayong jugak! 
yabedabeduu! yeayy! yahoo!
doakan wani n family selamat p dan balik na..:-)


hoyeahh!
Terengganu bebeh..
here i come! =D



8 comments:

Lan Bingka said...

bestnya.. majikan dia bawak gi jalan2..;p

Ayuni said...

gi lah pasar payang, bnyk tudung!

Amni said...

bercuti ke dear? Best!

dafFodiLs (",) said...

kena pegi lagi ujung bulan nih,jauhhhh mau travel rasa mcm da xnk p dah....huhuh..anyway wish u have a safe journey there,shoppingkan utk i skli okeh???hik

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Lan Bingka :
hahaha..bibik memang teruja skit bab2 bjalan ni kan..keh3

Ayuni:
setel! p dah..hehe..rembat batik :)

Amni :
p tgk ayong..sambil2 tu jenjalan jugak skit..hihi

dafFodiLs (",):
perghh..memang jauh sgt i rasa..sebab jalan dia kot..huhu..eh bab soping u kena p mintak kat mak i k..i xsoping pon..haha

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

u berselera nak pakai batik ke?

aleen aiden said...

alaa,nak ikot!...hu3.mencik2!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

0sh!Nz d' sen0r!ta:
kalau u sanggop tlg iron..memang i berselera..haha..

aleen aiden :
haha..jgn mencik2..jom kita p jom? siap beg cepat =D

Google Analytics Alternative