bibik terbaik dari ladang



semalam tiba-tiba ada 2 orang (Indian) mai nak juai apa tah kat umah
bab-bab ni memang malas nak melayan la kan..
dah la wani tengah dok melepak baguih punya depan tv..


*ting tong*

wani : ya? *intai dari pintu ja..

penjual : saya datang nak jual dot dot dot..pot pet pot pet beletiaq..bagus ni..try la ambik satu..

*tiba-tiba dapat idea..truih sanggoi rambot tinggi-tinggi..tambah kecomotan kat muka..

wani : emm..ampun ya..majikan saya belum pulang..*konfiden abeh! haha

penjual : ooo..bibik Indon ni..ok2..xpa la..* truih depa blah..


perghh depa percaya cek ni bibik Indon!
bantai gelak guling2 dengan adik!
korang asammm sungguh..
haha..ngeng!
sesuai sangat dah kott!
tu yang senang sangat depa percaya..
muahaha..=D

tapi memang lagi rela jadi bibik buat keja-keja kat umah ni..
tak payah nak pikiaq keja tu tak siap lagi..
keja ni bertimbun tak abeh..
tu semua mendatangkan stress kat kepala ja..
mop lantai lagi syok taw dak! hehe :P

ehem!
yang penting bibik ni terbaik dari ladang ok!
abah and mak tak gadoh import aih..
tak gadoh bayaq gaji..
bagi makan ja biaq lebih sikit..haha :-D





14 comments:

Lan Bingka said...

saya pun nak la bibik camni.. ;)

a little less conversation said...

bik..mahu bekerja sama saya bik? hahaha

sniffa93 said...

haha. sanggup tuh..bibik moden eh:)

kakak org lg ah tak berlakon tp pernah kena dgn abg poslaju..ada ke patut abg poslaju tuh suruh pggl tuan rumah untuk sign..kalau takda, nombor passport pun boleh. last2 dia rampas kertas tuh n letak nombor ic besar2 terus terdiam abg poslaju tuh..

Taufan Bin Ribut said...

bhahaha..pas ni boleh berlakon drama jadi watak bibik endon..hahaha..



Entri terkini : tolong we,aku kene aniaya ngan blogger.

Watch my video song!!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Lan Bingka:
lan pon maw? bibik ni makan kuat..xlarat bela satg..haha


a little less conversation:
haha..boleh juga ya buk! mawu! keh3

sniffa93:
bibik ni moden tp sanggoi tetap tradisional style..ekeke
eh la yaka? hahaha..sian ur sis..sampai ati abg pos laju tu taw..cubit satg..hehe

Taufan Bin Ribut:
haha..memang sajak dah jadi bibik indon ni..dok tgh cari production house mana2 la ni..hihihi

man yusoef said...

haha!! terbaik!! lawak sungguh...boleh la apply nnti..haha

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

eh tak yah dok bagi makan lebih sangat aih.. sat g bibik ni mop lantai sikit dah mengah. hehe.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

man yusoef:
haha boleh2..=D

0sh!Nz d' sen0r!ta:
haha..bibik ni stamina dah la kurang kan..adoi..tapi xpa..baru beli tali skipping baru weh! haha

Anonymous said...

haha..target nak up nuffnang..ekekeke (from you know who)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hahaha..uish pak anon rupanya..ekeke..ha mesti la nak up nuffnang...cer tlg klik iklan tu salu2 sat..derma la salu2..hehe

ciEk NiENa said...

idea bernas ni.. nanti kalo ada owg mai jual kt umah, bley la tiru cara ni.. hehe.. tenks3..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ciEk NiENa :
hehe..sila2..amalkan cara ni okayy..hik3

say to easy=) said...

idea bernas..pasnie jadi bibik la kalo ade penjual yang nak jual pape kt umah nnti..hehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

say to easy=) :
haha..boleh2! try la eh..mujarab oo..mesti penjual lari..hehe

Google Analytics Alternative