theraphy session





Ku menunggu
Ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu
Cinta itu
Ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

[*]
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

[**]
Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu
Datang padaku
Ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku ‘kan selalu setia ‘tuk menunggumu

Ulang [*][**] 2x
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu


tak mau cakap pasai hak cipta lagu ni k..
sapa tiru sapa tu wani tak maw amik port..
saja suka dengaq lagu ni =)

teringin nak rambut macam Rossa dalam video clip ni...maw! maw!
emm dah la pompuan pelayan tu comeynyaa..
suka tgk muka dia..
nampak baik..
lembut..

bila dengaq lagu ni truih rasa macam nak nyanyi2..
jommm p karoke?
sapa nak teman?

i need a theraphy session once again la!
haih..


13 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

i nak teman.. tapi u je la nyanyi. i teman masuk bilik tu. suara saya macam katak panggil ujan.

Amni said...

tak suka lirik lagu ni... hahahah.. jahat owh!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

0sh!Nz d' sen0r!ta :
yeayy! betoi ni nak teman? suara i lagi la..sengau semacam..haha..eh ok la tu weh..ujan2..sejuk2..syok skit nyanyi..hehe..

Amni:
wani taw napa amni tak suka..hahaha..tapi melodi dia syok ja =)

Lan Bingka said...

selamat berjimba..;)

Amni said...

lagi suka yang ella bawak tu.. hihi

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Amni :
hehe ku merindu tu wani suka jugak..suara ella memang best oh =)

aleen aiden said...

therapy?ati gundah gulana kah?meh nak bagi pinjam peha!hu3

ciEk NiENa said...

besh kan lagu ni.. hehe.. mcm berharap sgt3.. i loike.. huhu

nina bobok said...

ni macam lagu ella tu je..

nina bobok
blogwalking :p

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ciEk NiENa
hehe..wani suka jugak la..plus suka tgk video clip dia..hihi :)

nina bobok:
yup..macam ku merindu tu kan..neway hye nina! =))

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

aleen aiden:
yeszaaa..ok sila bg pinjam sikalang! haha..lai lai lai! =D

Lan Bingka :
hihi tq..belum taw lagi ni bila tarikh nak berjimba..hehe

Anna Boleyn said...

jom jom karok jom. :p

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Anna Boleyn:
jom anna jom! set date cepat..hehe =D

Google Analytics Alternative