dia dan kemeja putih

SITUASI:
Dok gigih bercerita itu ini pot pet pot pet pong pang pong pang dalam SMS pasai satu mamat ni..


oshinz: ha dia kan pakai bj putih, macam taw taw je u suke..ada sense connection ke?

wani: ha la weh..i buleh pengsan ok bila tgk dia pakai kemeja putih..jatoh cinta troih! *hat ni baru tambah ja! haha..ishk dia tu pon macam taw taw ja i suka kan..salu jugak la pakai baju warna putih..nampak gaya memang dah jodoh ni kan..haha!

oshinz: ha u siap siap p minang dia la weh..kalau tak sampai ke sudah asik dok ngigau lagu tu ja la..

wani: *i jawab apa tah..dah lupa! hahaha


isk isk isk..
terer noh u..
u ingat lagi noh i suka lelaki pakai baju putih..
terharu sat! =D

men in their office attire memang ohsem kan! hemsem la!
 markah penoh! ;D

suka sangat tengok lelaki dengan pakaian warna putih..
tshirt putih ka..
kemeja putih ka..
baju melayu putih ka..
mak memang sentap tros noks! haha
nampak semat lagu mana tah..
cek bekenan aih!


p/s:
hmm..xpa la u.. i ja suka dia cukupla..
payah la kalau nak berebut-berebut ni u..
;(




*gelak nganga-nganga*



6 comments:

Amni said...

yeahh.. kita sama... lagi suka kalu semua putih... dan tambah lagi... suka jugak kalau all black.. simple n nice...=)

Lan Bingka said...

hish..mana baju putih awok ni? ;p

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hahahahaha.. part baju melayu tu i paling suka. pulak tu siap songkok ngan samping. boleh pengsan tak tido malam wa cakap sama lu. eh i plak yang over.. haha. kalo mak u tak nak g minang, biar i tolong. set je time nye. haha.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Amni :
yeah! sep sikit! =D a.ah men in black pon nice jugak..

Lan Bingka:
ha cepat cariii! haha..

0sh!Nz d' sen0r!ta:
ecewahcewah..eksaited nampak noh! haha..tapi memang semat kan! weh..cayaq abaq ang! hahaha..amboih..ha set date kaih =)

Anna Boleyn said...

men in formal attire= HOT! -tak kisah kaler ape hehe :p

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Anna Boleyn:
haha..memang hot..so boleh buat gegurl cayaq abeh kan..haha

Google Analytics Alternative