hilang

haihhh...
komen yang dah published pon hilang..
entry auto published pon da xdak..
sikit hari status glitterati pon ilang..reyau truih!
dah la nak up duit Nuffnang tu payah..haha
haihhh...
blogger! ganti balik! ;(  *hentak2 kaki
ni semua pasai blogger buat hai smalam ni..
grrr!

10 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hah same la weh.. tensi tau dak???!!! sengal la blog ni. sape yg da kaye tu huluq ah skit duit. kasi lepas byr yuran pun jadi ah weh.

erolnukman said...

"dah la nak up duit Nuffnang tu payah..haha"<-- ni yang penting! =)

Amni said...

serius geram semalam... habis dah semua benda.. dapat entri balik.. tp komen semua hilang... huhu

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

0sh!Nz d' sen0r!ta:
haa hat tu memang i maw..dok pkiaq nak p kelip2 mata kat blogger popular mana plak..depa kan masyukk..gamak bleh derma utk yuran kita legaa weh!hehe

erolnukman:
betoi! hehe..ciput ja pon yg ada..haihh..mintak tips erolnukman skit cmana nak bg cepat byk? *wink2..hehe

Amni:
a.ah..komen semua ilang..yang wani dah published n da balas pon ilang jugak..syg wooo ;(

Anna Boleyn said...

uih..scheduled entry hilang ke... wuwuwu..nsb baik wat semalam. dah takut lak nak guna blogger. macam nk tuka wp. hehu

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Anna Boleyn:
hehe..kali ni ja kot maintenance blogger..hope pasni da ok kan kan :)

Lan Bingka said...

Takpe, saya tak hilang. Masih melawat..hehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Lan Bingka :
waa suwit oh kamu ..haha..tq2 sebab rajen dok mai melawat :))

ejoy said...

xpa 3 ari camtu ok ler..
klu lambat msj helpdesk

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ejoy :
yup2..skang da ok =D

Google Analytics Alternative