Pukul 1 pagi

Salam..
hye..
kerja wani sekarang..melepak..tgk muvie..baca novel online..
then dengaq lagu sampai nak pecah speaker laptop ni..hik3..

thesis? ohh lupakan ja la sebentar..
haha gila jahat kan! 
go! go! go! go! go! go! 
*sambil buat gaya Atilia dalam video klip GOT TO GO tuuu...ouchh...ngee :p

ok2..wani taw la..
Atilia buat cun lagi seksi dan kiut..
kalau wani yang buat? 
muka mintak pelempang kott..sahih..hahaha..

mm..dua tiga hari lepas kot..
tengah syok2 chatting ngan member skolah wani..
plan itu ini..
tiba2 ja ada org tegoq..
*dlm hati kata..ooo dia ni..so layan kan jgk la..
(M bukan nama sebenar..)


"Hye..sweetie..rindu la.."

"Hah?? hehe..M sehat?"
*dok tak dok dia ni pasepa? memang tahap blurr and xpaham..tapi buleh rileks n gelak lagi =)

"Sehat..M memang dah lama dah cari org mcm wani ni.."

"Ya la tu..taw kat kak A bukan nama sebenar satg taw la nak jadi apa..hehe"

"Dia xpa..ok ja..xdak masalah pon.."

"Haha..kot ya pon ingat la hat 3 org lg kat umah tu..kan kan kan =)"

"Depa tu pon memang sentiasa di hati dah pon..Tapi ngn wani len la.."
* hish dia ni..mula nak menjadi dah..i kenai bini u deiii..nak mamposs? haha

** wani tgk jam dah pukul 1 pagi..

"Ha tu mula la nak menjadi dah la tu kan..hahaha.."
*Sound direct truih kott..hebat dak i? ngeh3!

"Menjadi apa? hahaha.."
*Buat2 xphm plk..kalu xphm xkan gelak besaq kot kn..kah3..naseb u la~bkn salu pn i sound org..hehe..u tu bila malam ja mula la nak menjadik..sapa suruh..haha =D



Fuhh...! semangat kaww..hik3..kalau xkenai bini xpa gak..ni bini dia baek ngn cek oh...
no no no...!

facebook chat emoticon pacman ngapp satg baru taww! haishh..

status my fren kat FB td berbunyik..

"orang berbudi kita berbahasa..orang cari pasal kita belasah.."
haha
nak gelak baca..so saja letak kat sini.. :p


4 comments:

Ayuni said...

hikhik, mcm2 kt fb...

Lan Bingka said...

wani buat pun cun kot..;)

eh, menggatal plak dia tu..

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ha.. orang gatal memang patut pun kena belasah!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Ayuni :
kan..kan :) hehe

Lan Bingka:
haha..satg xpasai2 gedebush dapat..hihi..:p

0sh!Nz d' sen0r!ta :
garangnya uuu...hehe..jom2 kita blasah jom..haha

Google Analytics Alternative