adore kamu!

Salam..hye!

Mulakan entri dengan gambaq tuan tanah ya! hehe

*hanya mengikut arahan posing mcm tu*

 Ok2..
Hari nak ceta pasai..

"I adore u!"

And i mean it..
Dia memang boleh buat cek cayaq abeh sat =D
"Rasanya kalau berlakon ngn dia ni memang sat ja dah jatuh cinta kot"
(S bukan nama sebenar, 2011)
haha..tu quotation ok!
Tu kawan wani yg cakap..kui3
Sebenaqnya baru lepas tgk ceta I'm Not Single..
Pastu tgk Lagenda Budak Setan..
Dah byk kali tgk..
Tp dis tyme nk feeling2 sattt..hihi :p

Sangat tersuka dengan watak2 Farid Kamil ohh..
Cool..Rileks..and Romantik gitu! 
Pastu kalau ada part yang suka gado2 manja tu memang wani sukaaa=D hehe
 Satu g tyme dia reveal 10 benda pasal Lisa kat Awal..
*tp xkan 10 ja? hehe 
Demand!

hi! 
*wink ;-)

wiwitt! =D

hang tgk aku..aku tgk hang..walaweh..! haha ^.^

lovey dovey! 
yeay! suka...
ngeee :p

ok cukup la..nak p berangan mimpi tgk muvie ngn Farid Kamil sat..hehe =D

bubbye!

Thanks Google for those pics! :)


5 comments:

wanieybintang said...

itu farid ahmad wanieybintang yg punyaaaaa. hahhahahahah

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

wanieybintang @ kak chaq:
haha..yala2..setujuu..boleh gitu? hehe

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

oh farid kamil ku. ehhhh??! ehehe.

fLy_AwAy said...

wahh ! laki mcm ni xley wat laki w0o. pelok sane peluk sini pompuan laen. x senonoh ~ huhuhu :P

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

0sh!Nz d' sen0r!ta:
hah????
* sambil mulut ternganga..haha..terkejut okei!

fLy_AwAy:
opss..hehe..suka tgk tyme dia berlakon ja =D

Google Analytics Alternative