Mak! Tengok dia kata apa kat cek ni!

Kalau kecik-kecik dulu bila ada orang carik pasai saja mesti nak mengadu kat mak kan...nanti bila dah dipujuk-pujuk konon-konon kita yang betul mesti bangga ja...padahal? 

Tapi kalau kita berada dalam situasi di bawah ni patut bgtaw mak kita ka dak pon tataw...
Rasa macam terus dah rasa bersalah + pening-pening lalat saja nak mengadu pun...


*perbualan di antara dua rakan baik yang tinggal sebilik*


si gemok : u...esok i nak balik kampung dah...u mesti rindu kat i kan...*sambil kelip-kelip mata

si kurus : cheh! i lagi suka taw kalau u balik kampung...

si gemok : elehh...tipu lettew! mesti u rindu i punya...rindu i punya bebelan kat u tiap-tiap hari...rindu i punya senyuman ni...kan kan kan..

si kurus : eeeeiii...ye la tu...kalau u balik kampung tak payah la i dengar u punya kentut...u punya berak...

si gemok : ooo...sampai hati u...mentang-mentang la i ni kuat berak...u tu jarang berak...napa sekarang ni baru u nak ungkit i punya kentut??...i punya berak??...i sentapp!!


tak senonoh punya budak-budak!
bengs!
hahahahaha...


tengok!
pasai benda tu pon boleh jadik pasai kann...


ini kisah benar...
sampai hati si kurus kan cakap kat si gemok macam tu...
ishk3...tak patot langsung okeh!!
 kahkahkahkah



tata! =)




10 comments:

Lan Bingka said...

seronoknya dia nak balik kampung.. :)

Teacher Koko said...

uihhh awat ni cheq, duk gaduh sebut menda2 tu ka? hahaha

oshinz said...

anak sape tu weh? hahahaha. not good not good!

konde said...

seronok :p

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM1000, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

dafFodiLs (",) said...

hahahah seperti ku tau si berak n si kurus itew....rindu suda isk isk

say to easy=) said...

haha..mcm saya n housemte saya..ktrg sengal mcm nie jgk la.hehe

aleen aiden said...

isk3..macam mane boleh masuk isu berak pulak nih!Hu3

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Lan Bingka :
hehe semua orang suka balik kampung kn =)

Teacher Koko :
hahaha budak dua orang tu memang sengal la koko..=D

oshinz:
lagi mau tanya ka?? hahahaha..taw pon not good..coii!

konde:
sangatt! hehe

dafFodiLs (",) :
weh i tulis si gemok dengan si kurus la weh..bukan si berak n si kurus..hahahaha..i taw la u taw sapa gerangan budak berdua tu..rindu u gak weh!

say to easy=)
tu masing2 boring tu..saja nak carik gado..baru manja..wekss! haha

aleen aiden:
hehe tah la aleen..makin lama makin sewel dh masing2 ha =)

ciEk NiENa said...

hahaha.. lawak la perbualan camtu. hehe. sya ngn rumate sya pom selalu je ckp mende2 camni. haha

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ciEk NiENa:
haha..biasa la kalau dah terlebih stress macam2 bleh jadik kan =D

Google Analytics Alternative