"awak sudi tak...?"...untuk kedua kali


hai  si hensem! hai si cantik! =)

A : "awak sudi tak...?"

B : "awak terima tak...?"

manusia ni bila tak diberi peluang mula lah merungut macam-macam...itu lah...ini lah...cekadak lah...cekodok lah...tapi bila sudah diberikan peluang, tak reti nak buat keputusan pulak...how?? susahnya nak pilih yang terbaik dalam hidup bila kita perlu memilih hanya satu yang terbaik di antara dua benda pada waktu yang sama...nak dua-dua tapi tak boleh...*tamak!* nak lepaskan dua-dua? aduhh! ruginya!

A
Lamaran pertama dah ditolak secara baik...tapi tak sampai 3 bulan, lamaran kedua dihantar lagi oleh pihak yang sama...mak aihh bersungguh-sungguh nampak gaya ni...agak terharu tapi tak boleh terburu-buru......keputusan? belum bagi lagi...#buntu gila

B
Lamaran yang ini masih KIV atas sebab-sebab tertentu...masih belum boleh bagi jawapan...ini melibatkan masa depan babe! tak boleh main-main...i have to take it seriously! yaa! cannot play-play!


yang satu segak! yang satu lagi bergaya!
yang mana patut dipilih?
tapi masing-masing ada pro dan kontra...
and for now i can't even think wisely...

;-(


p/s: 
sapa takmau hidup senang kan...tapi kalau hidup senang hati susah pon tak bagus...

#peace#




6 comments:

Lan Bingka said...

untung la... tinggal pilih je.. ;)

oshinz said...

pilih yang paling dekat, supaya senang nak balik kampung! hehehe. atau pilih yang sanggup bayar mahal.wah materialistik tak i?

dafFodiLs (",) said...

ececeh mcm xlama dah nk rasa mkn nasi myk...hikhik..xceta pun weh,majuuk 80jam!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Lan Bingka :
tak untung pon lan..dapat pening ni ha ada la..huhu

oshinz:
wahh gitu! haha akan dipertimbangkan idea kamu tu cik aja..agak bernas jugak rasanya..haha..materialistik? hmm hmm..agak la! haha

dafFodiLs (",) :
kenduri umah sapa weh? jom3! haha..merajok? alolo..amaw majuk naaa..nnt i blnja eskrem naaa :)

Myza Sam said...

pilih yang satu kepala hihi sebab dua dua besh :)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Myza Sam:
hee..dua2 buat pening kepala ja lagi nih..xtaw yg mana yg best..
*yg pasti dua2 xdak kepala..haha

Google Analytics Alternative