aku tak mampu

tak mampu lagi nak teruskan segala perjuangan ni...
tak mampu nak luahkan segala isi hati yang terpendam...
tak mampu lagi nak jaga hati semua orang...
tak mampu lagi nak buat semua orang tersayang gembira...
tak mampu lagi nak impikan perkara-perkara indah pada masa hadapan...
tak mampu lagi nak melawan kesedihan...
tak mampu lagi untuk menanggung segalanya...


aku hanya mampu berserah...


;-(

7 comments:

Lan Bingka said...

cuba dengar lagu fighter, kasi semangat sikit..

Nadya Aqilah said...

kuatkn hati dan semangat... InsyaAllah segala keperitan yang dialami akan mula pudar... bykkan bdoa, smoga dipermudahkn segalanya..aminn~

oshinz said...

amacam projek kite yang nak buat buat sewel tu? hahaha. kena prektis dari sekarang ni weh.. nak kasi real.

gadisBunga said...

cuba tengok bulan malam ni. :D

dafFodiLs (",) said...

kenapa babe?xmo sedey2 ye..tu la orang suh p holiday xmau..hahak....

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Lan Bingka:
haha..okay insyaallah =)

Nadya Aqilah:
insyaallah..amin..thanks a bunch buddy =)

oshinz:
hahaha..kaih3! start prektis arini weh! sewel sebulan dua dah la weh..xlarat lama2..ekeke

gadisBunga :
bikin hati tenang kan kalau tgk bulan..cantik! =)

dafFodiLs (",) :
tggu u bawak la makcikk! haha..weh holiday jomm? cicer belanja na na? =D

embun d tengah malam said...

bunyi macam sedih,,,la tahzan...Allah sentiasa bersamamu

Google Analytics Alternative