wipe your tears..





Tak semestinya kita akan dapat apa yang kita suka kan....
Banyak benda yang perlu diambilkira...
Kalaulah masa boleh diputarkan semula....
Kita boleh cuba untuk mengubah keadaan menjadi seperti yang kita mahukan....


p/s:
berkorban itu perlu..






7 comments:

alia zainol said...

only He knows what the best for us :)

oshinz said...

boleh tak kalau tak nak komen??!!!! hahahaha..

peluang untuk mengubah hidup kita tu sentiasa ada, Allah sentiasa bagi kita peluang untuk berusaha. selebihnya berdoa banyak-banyak pada Allah.

boleh ke komen mcmni? =)

Lan Bingka said...

ambik la sapu tangan ni..

say to easy=) said...

yeah,tht rite..bykkn berdoa :)

Eazy Izzuddin said...

yup..

taktau nak komen apa dah...
=)

Anonymous said...

Hello. And Bye.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

alia zainol :
there u go..tepat sekali :)

oshinz :
oit da komen tanya bole ka x mcm tu..up to u la nak komen cmana pon makcik!..haha..apa pon i setuju ngn u :D

Lan Bingka:
tima kasih lan :) nnt da bsuh wani pulangkan na..hehe

Eazy Izzuddin :
ahaha :)

anon:
ok bye2!

Google Analytics Alternative