bikin sentap

kalau kita ada kawan yang sanggup sama-sama susah, sama-sama senang memang sangat-sangat best! 
tapi kawan yang kat bawah ni memang buat cek sentap memanjang okeh!
 





kawan yang baik takkan buat kawan dia nightmare tahu?
okbai! sentap dah!


*silabelanjamakanbanyakbanyakuntukpujuksayabalik*



7 comments:

oshinz said...

orang nak kawen memang macam tu.. EEHHH????!!!! hahaha.

embun d tengah malam said...

gurauan mungkin

say to easy=) said...

kawan itu mengingat tesis..sila buat tesis.hehe

dafFodiLs (",) said...

hahahahhaha aduyaiiii bestfren u tu ke weh???bgusnya la dia tlg u ingt thesis,klu x nnt u lupe..haishhhh..anyway
ibelanjamakanlimauduatigakotakokdak??hahah

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

oshinz:
EHHH? haha..memang pon..org nak kawen dia gelabah la bab nak kena belanja i yang sorg ni kannnn :D

embun d tengah malam:
yupp..main2 saja tuh :D

say to easy=):
hehe yg tu la yang susahnya...tak dak hati nak buat..kuwang3

dafFodiLs (",) :
hahahaha ha memanggg best fren i la tu kannnn! chehh! limau saja? belanjaimakansebulantanpahenti! kehkehkeh

aleen aiden said...

fokus sana buat thesis! hu3

a little less conversation said...

ok ta paham..grrr

Google Analytics Alternative