aku dan ketika itu



namaku disebut...
gagal dan diperbetulkan....=)
diiringi gelak tawa dan sorakan...
cuma senyuman saja yang mampu aku lemparkan...
tiada lesung pipit untuk tatapan...
namun keikhlasan jelas dipamerkan...


aku rindu masa yang lalu...
gembira, terluka, kecewa semuanya bersatu...
aku rindu saat dulu...
ya saat itu...
hanya aku saja yang tahu...

8 comments:

Ika Razak said...

macam saat akad nikah je.. lame tak tengok blog awak.. wah dah pakai tudung.. comel.. :D

erolnukman said...

ketika baru berpindah sekolah baru ke ni?student baru mst ramai org dok usha...hehehe

oshinz said...

ni akibat daripada dengar lagu alleycats sorang-sorang la ni.. hewhewhew.

jap-jap i kasi nyanyi same eh:
tangga-tangga ke pintu bahagia~~ lalala~

sambung weh sambung!

si para para said...

saat yang di rindu saat yang telah berlalu.. dan aku turut merasa rindu..

:)

Lan Bingka said...

zaman muda..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Ika Razak:
akad nikah?? haha no la syg..wani masih bujang n belom kawen..hoho :D

erolnukman :
dia mai dah dia mai dah....! ahaha...xdak sapa nak usha aihh :D

oshinz:
ok2 i smbung nih...ehem2!

**Mencari cahaya cinta yang sebenarnya...Antara aku dan dia...!

*sambil sambung nyanyi lagi...xleh benti ni weh..cmana? hahaha


si para para :
saat indah saat istimewa...tersemat kukuh dalam kepala =D


Lan Bingka :
skang pun muda lagi la lan! hehe

embun d tengah malam said...

nak gak tahu hehehhe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

embun d tengah malam :
meh nak bisik..hehehe

Google Analytics Alternative