dia amik peanut butter tu..

greetings~

hmm..
tadi kena perabih banyak keja kat opis tu..
then hujan plak..
so sempat la abehkan keja suma dalam pukul 7..
tyme tu ujan pon da benti..
so balik tu memg semangat gila nak beli nasik lemak..kempunan weyh..hehe
tgk2 pakcik tu kata dah abeh..cisss..sadiss siot..
dengan keciwanya..
p la beli roti gardenia yang sungguh enak dimakan begitu saja tu..
dok teringat nak makan dengan peanut butter grape kat bilik..
nyummy!

tp pkiaq2 ngan oshinz lapaq punya pasai..
p la gegas2 kuar beli makanan kat kedai..coz cafe tutop musim cuti..
oshinz bawa moto..vrooommm..vroommmm..
bawa laju2 sebab da lapaq..haha..ya la..makan waffle ja semata-mata ja pg tu..
perut dok nyanyi lagu cik cik kabooommm ja ha..ngeh3

ehhhhh silap2..dia bawa sloww jerkk..hihi..
mana leh lelaju..dia sayang ai kat belakang ha..keh3
dah siap beli makanan tu..
memang xsabar nak terjah bilik la nak melantak..

pergghhh..masuk ja bilik memang nangesssss abess!
BERSEPAH..BERKECAI..TERBURAI..
suma ada..
cawan oshinz pecah..makanan berteraboq..sampah pon 'dia' geledah..
ni paling dahsyat ah..

sapa punya angkara??
sapa? sapa?

hmm..
sudah tentu la si nakal





MONYET!
pastu kemas punya kemas..

waaaaa...ai punya peanut butter da xdak..
sob3..taw la sedap..
cek nak mkn ngan roti yang cek beli pon xdapat..
mm..sedey..
oshinz punya beskut dia men taboq2 ja kat lantai..
haihhh men kasaq jugak monyet2 UKM tuh..
tp xpa la..nak wat cmana..xdak rezeki..
redha..mm

eee....tp sabaq ja la..
penat2 balik ingat dapat makan..
memg dugaan dan cabaran yang harus ditempuhi betoi! huhu
dah satu hal kena bersihkan bilik la hapa la..

pagi tu memasing terlupa nak tutop cik tingkap..
haaa itu la padahnya..
bleh dapat darah tinggi kalu jadik hari2..
nauzubillah la..mintak simpang..

tapi ada dak sesapa yang mahir menangkap monyet??
toloooonggg laa..
mai la tangkap depa..banyak wehh..
xtahan da~~

* n sila amik tahu yang feveret food monyet ialah MAGGI okeyh!

Sekian.
Bye.
Perlu menenangkan perasaan..hisss..

2 comments:

ely said...

kesian..kesian..kesian...
tapi cop cop cop...
nak gelak jap...
hahahahahahahahaaaaa........
kesian kesian...
agak agak monyet masak tak maggi nya....
ataupun dia bedal macam tu ajo....

monyet ni kalau denagn orang pompuan dia ada gedik sikit....
tapi dengan orang lelaki dia takot woooo.....

syafawani said...

kak ely:
haha..monyet tu taram makan ja mentah2..xdak kuah pon ok..wat mcm mamee..hik3..tension wohh..aihh nampaknya kena pakai pak guard la kan3..keh3

Google Analytics Alternative