sukar untuk dimengerti

hidup kalau tak ada susah tak akan ada senang....
sesuatu pertandingan jika tak disusuli dengan usaha pasti tak akan menang....
pengorbanan harus dibuat demi orang-orang yang tersayang....
supaya hidup kelak akan lebih bahagia dan terus tenang....




p/s:
bukan senang nak hidup senang...
bukan mudah tapi susah...

11 comments:

Cik Amni said...

bukan mudah nak senang.. tp tak mustahil kan.. hehehe..

nuyui a.k.a miss YUI said...

btol tu..stuju sgt2 dgn kata2 ini.

Lan Bingka said...

memang susah.. takpe, saya tunggu di garisan penamat..huhu

Akulah Pak Lan said...

Bukan senang nak pinang anak orang

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Betul tu... bak kata orang "biar bersakit2 dahulu, bersenang2 kemudian".

Fifi Rahmat said...

usaha itu perlu ada... kan?

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Cik Amni :
yup! xmustahil kan dear..kena banyakkan usaha mungkin :)

nuyui a.k.a miss YUI :
yeayy! geng! gimme 5! :D

Lan Bingka :
nak kalungkan medal eh lan? ehhh? hehe

Akulah Pak Lan :
haha sungguh aih pak lan! payah kan :)

Miss Mirror a.k.a Sam:
yupp sis! betoi betoi betoi :D

Fifi Rahmat :
setuju dengan fie..kena usaha lebih gigih skit kot..insyaallah :)

Rtp Farra Arisha said...

memang susah. tapi kita boleh merubahnya dengan bermacam2 cara. :)

P/S: sis, ayo dapatkan segera rainbow al-quran for you yourself if you're interested to! :)

ciEk NiENa said...

bukan senang nk hidup senang, dan bukan susah nak hidup susah.. heee.. selalu dengar pepatah tu..

oshinz said...

kenapa i macam terlupa nak komen entri yang ni?

listen to your heart babe!!!

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Rtp Farra Arisha:
betul =D dengan usaha insyaallah semua dapat diselesaikan kann :)
*i've seen it before n it was nice..insyaallah will get back to you soon if i want it okay..thanks!

ciEk NiENa:
hehe..tak susah kalau rajin usaha n tak mudah putus asa kan :) insyaallah :D

oshinz:
u tu memang..gigih siapkan thesis la katakannn! hehe..ok i will..insyaallah...btw listen to your heart is one of my fav songs n im sure u knew it babe! =))

Google Analytics Alternative