pebesaq pelamin

My sister is getting married end of this week....and if only you guys know the feeling i had by now....i'm very-very happy yet a little bit sad because everything is not gonna be the same like before....kenot manja-manja sangat with her sebab dia nak ada family sendiri kan....T.T

Tengah mesej-mesej dengan my mom pasal kenduri ayong....Tiba-tiba abah call...


*Salam...Hello and everything bla bla bla...seterusnya :


Abah: Angah tak mau kahwin lagi ka?

Angah: Hah? Awat abah tiba-tiba tanya ni? hahahaha *gelak guling-guling ataih katil

Abah: Tak mau jalan sekali dengan ayong ka?

Angah: Kalau angah tiba-tiba kata nak jalan skali kot abah pening satgi kott? hahaha

Abah: Ehh dak aihh...pasepa nak pening...Abah lagi lega....tak gaduh banyak reja....tinggai nak suh depa pebesaq pelamin ja....tambah kerusi habuan angah pulak....lagi senang....jemputan Abah orang-orang hat tu jugak....makanan pun ikut jemputan tu saja jugak....cuma tambah kad kat kawan-kawan Angah saja then truih jalannn ja....Amacam? OK dak Angah?

 Angah: HAHAHAHA!!




**Angah hanya mampu gelak ketawa berdekah-dekah tanpa henti dan tak taw nak jawab apa**


Assalamualaikum! :-)



p/s:
Belajaq tak abeh lagi la Abah....
Lagipun Angah tunggu Adi Putra mai hantaq tanda...
*jawab kat sini buleh dak Abah? hewhewhew*

14 comments:

oshinz said...

oit... adi putra tu laki orang kot?!!!! yang bujang dok ada tu. yang mirip suffian aziz maw dak?

Rara Nasiha said...

ewahh, nak adi putra aje. laki orang tu tau. jgn notty2. hehehe :D



P/s: I nak remy boleh? dia tak jadi laki orang lagi. hiksss.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Edy Putra artis tu ke Edy Putra Adik Genius tu Wany?? Yg tu kecik lg. :D Anyway, selamat pengantin baru utk yr sis..

Lan Bingka said...

manja-manja ngan orang lain plak.. =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,tunggu adi ea..sbr naa..

erolnukman said...

haih tunggu!tunggu pakcik..satgi sy p masuk minang wani ..duit tak cukup lagi ni.hehehe...gurau ja pakcik.sy kawen dah.anak sorang dah pun.tp kalu pakcik nak jugak nak buat gu mana.kan?kan?hahaha...
eh,ni blog wani ka?ingatkan blog pakcik..kehkehkeh!

peace!

gadisBunga said...

teruja Adi Putra baca! hahaha!

nik rosmawati said...

aik..takkan nak jadi bini kedua kot..hehe

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

oshinz:
bahahaha..mirip tu muka saja or semua2? pastikan kena romantiks! keh3

Rara Nasiha :
ok2! xmo noty2 la..haha..remy? bolehh! semat jugak! :)

Miss Mirror a.k.a Sam:
adik genius tu nak buat anak trus kak mirror..haha..thanks on behalf of my sis ok :)

Lan Bingka :
tu la kan..pasni kena menumpang kasih org len sama jugak la..hihi

erolnukman:
ahahahahahaha..sakan noh!
*gelak guling-guling
ni blog anak pakcik..blog pakcik under construction lagik..hihi

gadisBunga:
masalahnya dia xbaca! coiii! hahaha

nik rosmawati:
ahahaha..kalau dah jodoh kann..
caitt! hihi :) melawak ja..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

oshinz:
bahahaha..mirip tu muka saja or semua2? pastikan kena romantiks! keh3

Rara Nasiha :
ok2! xmo noty2 la..haha..remy? bolehh! semat jugak! :)

Miss Mirror a.k.a Sam:
adik genius tu nak buat anak trus kak mirror..haha..thanks on behalf of my sis ok :)

Lan Bingka :
tu la kan..pasni kena menumpang kasih org len sama jugak la..hihi

erolnukman:
ahahahahahaha..sakan noh!
*gelak guling-guling
ni blog anak pakcik..blog pakcik under construction lagik..hihi

gadisBunga:
masalahnya dia xbaca! coiii! hahaha

nik rosmawati:
ahahaha..kalau dah jodoh kann..
caitt! hihi :) melawak ja..

dafFodiLs (",) said...

hahaha terlambat plak nak gelak....

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

dafFodiLs (",):
tertinggai ketapi la cik adikk wehh! haha

Yan Khalid said...

comel ayah awak :)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Yan Khalid :
beliau memang sangat comel..tambah2 kalau bab nak pekena org..heee :D

Google Analytics Alternative