reminiscing the past


sweet memories remain forever kan!

#bff#


bila her father jumpa few pics dulu-dulu....


*some tweets are protected...ekeke*
      


bila teringat balik kenangan-kenangan indah dalam hidup....
hilang stress untuk seketika =)





*go go go Bollywood! ehh!!*

=P



stopitwani!





15 comments:

oshinz said...

ececeh.. bakal model dari kecik tu dah ade la kire nye? rase kalo dipraktikkan sekarang bleh kot weh.. nak jana pendapatan dengan nak sambar satu dato'. hahaha. ok bai.. assalamualaikum.

Ayuni said...

sweet....

nuyui a.k.a miss YUI said...

beshkan kngn camtu bila diingt balik..

gadisBunga said...

yg sweet2 itu harus disimpan lama2 buat memori. :D

Rtp Farra Arisha said...

momen indah akan terus indah buat selamanya...

Wallahua'lam said...

as salam..
haha.. jadi, simpanlah harta baik2 ya~
er..bahaya sungguh :p
simpan kenangan dalam lipatan sejarah~


Pengumuman kepada semua mahasiswa/i tahun 2 Universiti Kebangsaan Malaysia. Untuk HX yang anda jalankan semasa tahun 1 semester 1 tidak akan masuk dalam Sistem Pembangunan Insaniah ( SPI ). Ini bermaksud, untuk mahasiswa/i tahun 2, anda semua hanya perlukan lagi 6 jam kredit sahaja. Sebab itu dalam SPI, tiada tercatatnya HX itu. Untuk penggredan HC , selepas cukup semua 6 jam kredit + 2 jam kredit untuk HX, baru keputusan itu akan dimasukkan ke dalam sijil akademik ( masuk dalam pointer ). Pihak PAP masih dalam perbincangan sama ada untuk asingkan penggredan HC ini dengan HX yang membawa maksud total HC ialah 6 jam kredit dan HX ialah 2 jam kredit ATAU campur HC dan HX yang membawa maksud total jam kredit ialah 8 jam. Info seterusnya daripada pihak PAP akan kami ikuti.

^_^"

Lan Bingka said...

stress ke? meh menari depan saya seround.. bukan jauh pun.. ;p

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

oshinz :
weh kalau stakat nak sambaq satu dato' takyah jadik model pon buleh aih..malam ni kita takyah lena..jom pi prektis kenyit mata ja siap2..sahih depa cayaq punya! okbai! waalaikumussalam warahmatullahi wabarakatuh =D

Ayuni :
hee..terinat zaman dulu2 ja :)

nuyui a.k.a miss YUI:
hehe sangat bestt! priceless moment tu suma :)

gadisBunga:
setuju :) kenangan selamanya yg tak boleh dijual beli..

Rtp Farra Arisha
memories never fade away kann :)

Wallahua'lam:
salam..yupp betoi =)

Lan Bingka:
hamboi hamboi lannn!
kena bayaq la..amacam? =P
ahaha

erolnukman said...

uit..muka pun nampak sama.=)

zOeY zAu YaH said...

mesti pakai ala2 bolywood kan hihi.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

erolnukman :
haha orang kedua yang kata macam tu =D

zOeY zAu YaH:
haha! tak pakai sari yang cantik2 tu pon..=D

miss no right said...

kuch kuch hota hai~

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

miss no right :
oyeahh! bes kann =D hehe

Miss Mirror a.k.a Sam said...

BFF you ke pix yg first tu Wani? Mcm seiras plak. Sama2 cantik.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Miss Mirror a.k.a Sam :
yupp2! my BFF tu sis =D
since sekolah rendah till now..hehe
hee blushing! seiras eh..ada jugak org ckp camtu..tp kalau tgk kat luaq lain2 kot =D hehe

Google Analytics Alternative