lembik tengkok...

Kakak : Dengaq kata tengah job hunting skarang?

Adik : Taw tak pa...Tapi nak dapat hat sesuai buat masa skarang tu la payah sikit...

Kakak : Pi la mintak tolong En. S sat...kot-kot dia buleh tolong...

Adik : Ishk segan aih weh...satgi dia kata apa pulak dok pi kacau dia...

Kakak : Nak segan apanya...pi ja buat-buat lembik tengkok sat kat dia...hahaha

Adik : Hahaha...(sambil rasa tengkok kot-kot buleh buat-buat lembik)


p/s:
Elok sangat la kan...Kakak mengajaq adik macam tu...
Ngok Ngek! =D

*tengkok = leher

7 comments:

ciEk NiENa said...

haha... lembik tengkok.. dah lama xdengar ayat tu.. kih3.

ciEk NiENa said...

haha... lembik tengkok.. dah lama xdengar ayat tu.. kih3.

Lan Bingka said...

tengkuk = bahagian leher sebelah belakang.. ;)

oshinz said...

jap lagi si A**** hangin, lembik lutut terus.. i rasa u boleh pitam kot.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ciEk NiENa:
haha mcm stok geli2 ja kan :D

Lan Bingka :
tima kasih lan! haha

oshinz:
kahkahkah..tyme tu i dok sepital la weh..muahaha

dafFodiLs (",) said...

si A****..apakah yg p&C itu..cancel belanja!hahah

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

dafFodiLs (",):
budak kecik mana buleh sebok2 aih..hahaha
aipp! u kensel belanja u taw ah apa jadi nnt..jgn brani2 nak kensel naa! haha

Google Analytics Alternative