comel dan cantik!

Hye..
harini cerita pasai semua yang cantik2 saja okei..
kita mula dengan heliza..

mata cantik! gojes..;-)
ishk wani ni memang suka tgk mata org la..
otomatik kott..xboleh nak buat apa dah..=D

*kalau pompuan..just pandang2 jeling2 skit ja..hihi
*kalau lelaki..kenyit mata skit ja..otomatik jugak kot ni...eh eh!! haha ;-D


 gambaq ni nampak perfect..
elyana cantik!mekap cantik! baju cantik!editing cantik! piwitt..=)


yg ni gitar cantik! haha..kidding =)
moment mcm ni cantik! =D
*ecewahcewah..nyanyi lagu apa la tu agak2 kan ;-)

"Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas"
♪ ♫ ♩ ♬ ♭
 
-Kalau Cinta by Aliff Aziz n Joanna-
=)


ni lagi satu moment yang cantik! tlg ajaq men gitar lagi..ouchh! soo suwittt..haha (^.^)


"Do you remember we were sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time"

♪ ♫ ♩ ♬ ♭

-Mine by Taylor Swift-


alolo..comeynyaa...
*peluk cium skit* hehe


gambaq dah cantik..tapi kenapa xpayungkan en. teman tu skali?hihi


p/s utk oshinz: mak i da beli payung mcm kat dalam gambaq atas tu..kalau u xjmpa org nak p Beijing tlg belikan payung kertas..pinjam payung mak i ja la nnt okei..haha :p

*ni motif entry ni sebenaqnya*
HAHA =D



sumber: 
Google



5 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

i nak payung kertas jugak. tak kire. setia ku di sini. u jangan ah bagi i nangis sampai hentak-hentak kaki weh. abes ayu nanti. kehkehkeh.

Bro Framestone said...

heliza memiliki mata yang menarik :)

tiap kali bro jumpa die.. bro pandang mata die... mesti heliza akan cakap

"bro pandang mana tue" eh pandang tang mata ija la....

fyna said...

sweetnyeeeeeeeee

MIMIE AIZA said...

gamba last sekali tu paling cantek

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

0sh!Nz d' sen0r!ta:
hoih..kalah bebi weh nak hentak2 kaki bagai..haha..adoi nak pyung tu jugak? yala2..nnt kita cari naaa=D

Bro Framestone:
hehe..mata ija tu besaq kan..memang lawa mata dia..wani suka tgk ;-)

fyna:
hye fina :) sweet kan kan ;-)

MIMIE AIZA:
hehe..lovey dovey sgt =)

Google Analytics Alternative