precious moment at Lye Huat Garden



Salam..
Hye3..

Kali ni..berjalan-jalan di zoo..hehe..
Banyak jugak la binatang kat sini..
Harimau, buaya pon ada..
Kira ok la..not bad..
Entrance fee = RM 10.00 utk dewasa and RM 4.00 utk kanak2 bawah 12 tahun..
Budak2 teruja la sat nak tgk binatang segala bagai tu..
Tapi yang kaum belia remaja muda-mudi ni sakan nak bergambaq saja..hihi


 pembuka tirai..hehe


 kat pintu masuk..masih semangat tyme ni..
panas terik pon sanggop kecikkan mata utk bergambaq..hik3


 me + cousin

 mintak maap..
Wani amik Mandarin level 1 saja..
xsempat nak belajar tulisan kat atas tu..hehe
WELCOME kotttt =D
*cubaan menjadi penyambut tetamu.. haha


*cubaan kedua =)


 dah la.. abaikan..haha =D

 penyambut tetamu versi duo..kui3


 =))


 
kalau ikutkan nak panjat atas ayam tu..
tp telah mendapat arahan suruh turun.. haha..
mak wani yang gayat semacam kami dua beradik panjat2..
jemm!
 *ayam tak berkepala..hihi


 semangat LTDL..haha


 kakak wani cakap dah mcm org buta sebab pinjam sunglasses dia..
jahat! haha


 kayuh jgn xkayuh =)


ni mak sedara wani..:)


maharaja = gundik..haha




okei la..til den..papai!



3 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

weh ini zoo ke museum? i da terpelik dah ni. wa manyak confuse meeehhhh.

Amni said...

basikal tu best! mana nak tengok basikal dolu2 kalau tak kat muzium kan.. hehe.. kat kuching ada satu muzim cina... tapi tak pernah pon masukk...=p

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

0sh!Nz d' sen0r!ta :
haha..2 in one kot..xpe2..nnt u kena p sendiri okei=D

Amni:
hehe..memang byk basikal kat situ..best! eh try la masuk..mana taw kot2 syiok..hehe =D

Google Analytics Alternative