Pertandingan Aerobathon 2011


Salam..

Entri kali ni entri menyihatkan badan..hik3..Tak cukup dok berjogging dengan miss oshinz kat kampus lately..semalam wani n ayong join pertandingan aerobathon di Butterworth..memang semangat taw tak dua beradik nih..=) Pertandingan ni ala2 senamrobik beramai-ramai la kiranya..then juri akan jalan2 pusing2 bg markah utk cari pemenang..ramai sangat yang join..dari yang muda sampai la yang veteran..guess what?? kami dapat hadiah coz terpilih oleh juri..haha..bukan la yang terbaik pon..hadiah ada banyak..tp xkisah..yang penting memang enjoy habis! biasa la kalau tengah banyak pikir kena la buat aktiviti2 yang menyihatkan badan..cergaskan otak balik..huhu..










kami dua beradik terpilih n dapat hadiah..yeay!!

semangat! =)

p/s :
ops! berat cek da turun..(xlalu makan + susah hati + diet)..hamekk pakej ka itu? hehe..tp berat ja turun skit..badan belum pon nampak gaya2 kurus lagi..demm! =( apapon..belom reach target lagi..gigih berusaha! hihi

*duka dalam suka*



6 comments:

kyo_9 said...

x paham.. camne leh menang?
camne senam robik pon leh jadi pertandingan?

aleen aiden said...

eh kire okla 2..dpt jugak adiah..hee

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

kyo_9:
hehe..pertandingan senamrobik..semua org buat ramai2 n ada juri yang adili..juri akan jalan..tinjau sorg2 buat..n kasik markah..hihi

aleen aiden:
hehe..tu la pasal..jadik la..nak seronok2 ja sebenarnya =)

Budak Maran said...

menyinggah bace en3..

http://budakmaran.blogspot.com/

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ehem!! saya ada satu soalan. ni semangat bersukan ke semangat nak turun berat badan? ehehehe. hoi.. blek umah jangan makan nasi eh.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Budak Maran :
tq =)

0sh!Nz d' sen0r!ta :
haha ni semangat gaya hidup sehat namanya..hoi..dah termakan..cemana?haha..u kena jugak2 teman i jogging balik pasni..yeay!!

Google Analytics Alternative