Gambar anak rabbit setelah dilahirkan ;-(

Salam..
Hye..


Inilah keadaan bebi rabbit yang tak dapat diselamatkan itu..waaa ;-(
Takpa2..percubaan pertama gagal..sila cuba lain kali ya rabbit! hehe =D



Anak dia ni mcm belum betul2 cukup bulan utk dilahirkan..
Cewahhh..hihi..agak ja la..


 Sedih =(

Kalau ada sesapa yang ada pengalaman mengendalikan emak rabbit yg baru bersalin..
Please advice..sian tgk emaknya..
Tggu nak bawak g klinik ja tuh..
Semalam baru balik dari Perlis..
So xsempat kasik rawatan kat rabbit..hehe

*cerita di Perlis menyusul kemudian la okei =)



7 comments:

aleen aiden said...

keciknye die....dulu mase alin kecik2 ayah alin ade bela sereban arnab.die sker bela2 binatang ni.burung puyuhla,ikanla,mcm2.hu3

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

macam dah cukup sifat je tu u? salah teknik melahirkan kot. nanti i tanye k ely. dulu die ni penternak rabbit yang berjaya. hehehe.

BaziLah @ buzZy (^0^) said...

eh eh kesian nye ngan rabbit tuh....

cikShomel said...

rabbit tu x cukup oksigen kot...hehe.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

aleen aiden:
waa..bestnya..hehe..mesti byk pengalaman dengan binatang kan =D

0sh!Nz d' sen0r!ta :
haaa..cepat p tny k.ely..then roger i..hehe..i blurr okei bab2 rabbit nak melahirkan nih..ahha

BaziLah @ buzZy (^0^):
kesian kan..sedih sgt..huhu..n mula2 tu tgk mak die gigit2 skit anak dia nih..lg sian ;-(

cikShomel:
hehe..mungkin jugak..kena buatkan CPR ni kan..hik3

elymzz said...

kesian lah anak arnab ni....kamu bela arnab dekat mana....
lain kali kalau mama arnab beranak je...kena asingkan papa arnab ya....biarkan mama arnab dengan baby arnab sahaja....bila mereka bersama...papa arnab anak makan atau binasakan baby nya....
jenuh weiii bela arnab ni...mula mula jaga cuma 2 ekor je.....beranak pinak...jadilah dekat 80ekor semuanya....

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

k.ely:
oo..cenggitu..huhu..ada jugak yg bgtaw camtu baru2 ni..xpe2..pasni akan diasingkan..papa arnab ni ganas la..hehe..mak aih..kalu dah byk2 camtu xmo la..jenuh nak bg mkn..mkn kuat kot..haha

Google Analytics Alternative