kite xkacau awk..


Salam..


emm awak~ awak~......
kite xkacau awak, awk jgn kacau kite boleh?
kite xsuke la awk asik nak ganggu kite..
kite penat la nak layan kerenah awk tu..
kite banyak lagi keje lain nak kene settlekan..

kite ade assignment betimbun-timbun awk taw tak..
mase kite skang sangat2 la terhad..
kite kene gigih buat keje kite..
kite nak abehkan study kite secepat mungkin..
awk tlgggg la paham eh awk?
kite serabut la bile awk sukerr sangat kacau kite..
kite bole dapat darah tinggi taw tak awk..
sebabnye ape?puncenye ape?
AWAK laaaa..!

hmmm..
kite xsuke ckp banyak2..
tp nangis la kite awk..
awk sian kite kan..
pasni kite da xmo amik taw ape pon lagi pasal awk ye..
kite xberminat pon..
kite nak lepaskan je trus geram kite kat awk..
rase nak je sembur sumpah seranah semuenye..

tp pk2 balik..
xbaik la pulak..
so kite tengah sabar ni awk..
kite xmarah2 pon kan3..

haaaa..
jadi..jgn la melampau sampai ilang sabar kite k?
kalu sabar kite dah terbang..
paham2 sendiri la ye awk..

haihhhh..
susahnye nak puaskan hati semue..
hati sendiri sape maw jage??


►   p/s: kite tengah belajar nilai kesabaran ni awak..sile hargai yerrr..



-lots of ♥-
WANI




8 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hish.. susah la kalo orang tak reti bahasa ni. tak layan kang curious. pastu potpetpotpet ngan orang cakap gitu-gini. layan kang lagi menyusahkan hidup. pening tao!

dafFodiLs (",) said...

haa agknya u kena skipping london tahap dewa ke 19 then baru dia reti bahasa kot u..klu x,sile bg tendangan super duper maut ke rusuk knn okeh??*eh terlebih suda..hehe

syAfaWaNi ♥‿♥ said...

oshinz:
me dun like it taw! bikin org stress saja lah...nak mcm2..tp xreti bahasa..payah sungguh la org cenggitu..ishkkk~

miss daff:
haha..da berpeluh i skipping new zealand kat die taw..haha..haaa..i paskan keje tu kat u eh..i kasik upah sama u..amacam??

aleen aiden said...

yela2...pasni xkacau awk lg da...hee :P
kamoo sabar ye..

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

aleen:
heee:P
kamu kaco belog kite salu xpe:) hehe..

Redbloodsnow said...

aloloo...cian wani. sbb tuh lah zie more prfer jg ati sendiri dulu instead or jg ati org. payah woo nk puaskan ati org kan :(

Anna Boleyn said...

salam..

moga 'si awak' tu nanti faham keadaan wany. :) selamat meyiapkan assignment yang bertimbun2 tu yer. hehe sama lah kita katsini asignment menggunung.

p/s ;ini misi membalas 172 komen! batch kedua selepas membalas komen dari 98 blogger. wawawa...
tak pe lah demi kalian semua yang selalu tinggalkan komen di HLN. tanda penghargaan :) Thank you so much! :)

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

Redbloodsnow:
tu la kan zie:(
bukan senang..tambah2 org2 biasa ni..
nak cakap banyak pon xleh..asik la nak kena tindas..sob3..huhu

anna boleyn:
Salam anna:)
maceh dear..hihi
eh tu la kan..dah ujung2 sem ni memang esemen tu membuak-buak..huhu
uitt.. manyaknya komen anna..hehe
fofular gitu..hehe
selamat membalas ya! :D

Google Analytics Alternative