gedebuk! cek jatuh...



hye..
ni cek nak bawak habaq tak berapa nak bek skit..
ampa suma penah tgk nangka jatuh dak?

haa..
sebenaqnya..
arini nasib cek xberapa nak bek skit la noh..
sebab apa?
sebab td cek jatuh terjelepuk depan pintu bilik sendiri..
tp cek jatuh versi smart skit la daripada nangka tu..
muahaha..

adoila...
sakitt sungguh ampa taw dak..
lutut luka..
tapak tangan bengkak + lebam skit..

hmm...
teruk sungguh noh..
dah besaq2 pon bleh jatuh sana sini..haha..
ni mesti sebab tension n xcukup tidoq nih..
huwarghhh...nak balik umah...
kenot go dah nih...


emm agak2 ampa la kan..
cek jatuh td ada gaya mcm gambaq kat bawah nun dak eh? keh3..

tetiba ja bunyi..
oucchhhhhhhh!
dem!
dok ada atas lantai dah pon haih!
hikhikhik..





hmm..sila la kesian kat cek ni..
awat la yg keja xpenah nak luak langsung nih..
tambah ujung2 nak abeh sem memang teruih jadi mcm org yg terputus wayar la kan..
ishk3..
' - '

tp kalau dok teriak ayaq mata darah skalipon..
keja dok tara tu jugak..
cemana nak buat niii..??
cek xmau jadi mcm nangka lg dah..
choiii~




9 comments:

Amni said...

Tak apsal2 wani lak kena tukar nama pe semua kan.. haiyaa...

pernah jatuh tangga sampai benjol kat dahi.. haha.. besar lak tu..

btw, lagi cantik layout yang ni.. gambar kat atas tu pon cantik! *wink*

WaN♩ said...

amni:
huhu..tu la..tp xpa..kebetulan baru raya..so dia pon kita bg pakai baju bar..hihi..

la..bahaya tu benjol kat dahi..ati2 jugak k next tyme:)

hehe..tq my dear:) hik3..

cik helena said...

cek kene baca pelan2 nak paham ekekeke

aleen aiden said...

wuhuhu lame jugak xde kejadian memalukan kat dpn org ramai nih.jgnla esok luse tetibe alin jatuh kat mane2 plak..haih

WaN♩ said...

cik helena:
hehehe..cian cek noh..kui3..tq la naa sebab sabaq dok baca pelan2..hihi:)

aleen aiden:
hehe..mintak simpang la kan..termalu tu sepasai..sakittt tu lagi sepasai..sob3!

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

tu dia la. banyak sangat fikir. kan da gedeboooqqq. naseb baek tak patah ke ape. kalo patah confirm laju je nak blek umah. hehe. taktik tu.

WaN♩ said...

oshinz:
alhamdulillah xde patah2..
holamakk! haha..terer ah u nih..taw taktik i eh:) keh3..sila paham ok! xmenyabau nak balik n weh!

elymzz said...

nak gelak ke nak kesian ek..hehehehee...kesian kesian...lepas tu kasi gelak hahahahahaaa...........

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

elymzz:
hahaha..adehh..sahih akak gelak guling2 nih..cheh! hoho..sila kesian okeh! hehehe

Google Analytics Alternative