nuffnang kentut?? ish3..

hye..
ishk3..sejak dua menjak ni kan..
rasa mcm lawak bila dah berblogging...
adoihh..
baru ja sebentar td cek keyword..
dah dapat yang pelik2 pulak dah..kahkahkah..
awat la yang lawak2 sampai sini nih..
hehe..

sila klik gambar kat bawah kalau nak taw..ngeh3..



awat sampai mcm tu?
kesian sungguh aih..
hahaha..
sapa yang wat tu?
ada x kat sini?
meh la btaw tgk apa yang nak dicari sebenaqnya?
leh?ngeeee...






7 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

keh3..
awat la tu?

dafFodiLs (",) said...

hehe mcm2 hal la..

aieOreo said...

mungkin...kemungkinan mungkin dia buat ops kentut pulak kali nih..hmmmmmm...

syafawani said...

wani:oshinz
ntah la u..haha

wani:miss daff
taw xpa..haru biru..

wani:aieoreo
haha..mungkin2..kna wat pelaksanaan bru nih..hik3

miss lolly a.k.a luvfareda said...

AHAHAHAHAHA.

apa keshhh lah kan ! :)

syafawani said...

wani:miss lolla
haha..tu la pasai..
cmana bole cari mcm tu pon tataw..hik3..nak dapat kat sini lak tu..

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 27th & 28th February 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 25th February 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

Google Analytics Alternative