demam..

Salam..

sapa yang demam?
sapa yang sakit tekak tu?
sapa yang xlalu makan tu?
sapa yang sok sek sok sek selsema tu?
sapa yang malas makan ubat tu?haha
ermm sapa yang dimaksudkan tu?

hehehehe...
suma tu WANI...
demam ohh...
panas ja badan..tp sempat hapdate..hik3
pening2...
bukan demam biasa nih..tp bukan jugak demam kura yerr.haha
demam apa la eh...
xkan ada kuman dalam darah lagi kot...
adoi da xnak amik darah mcm dulu...
jarummm??..lari...
hehe...

emm sifat malas memang lagi berganda la kan...
aisehh...
rasa mcm nak bobom tidor je sentiasa tawww...
hmm..rasa teringin nak makan mcm2...
tp mcm xlalu..
camno ni..
last2 makan beskut aje la...
huhu..
sedey je munyik..
ok la..
sampai sini saja kisah orang demam..
tata..
wassalam..

*haaa..ni demam nak tgk Avatar kot???xdapat2 lagi tgk..hik3




10 comments:

kOkO cokeLaT said...

alololo..
kesian nya dia,
p makan ubat 2,
sehat cepat taw =)

0sh!Nz d' sen0r!ta said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mr.P said...

get well soon k?
jgn mls mkn ubt..hehe

[z@ck] said...

zack pn x brapa sihat ni..
=(

syafawani said...

wani:koko
huhu..mayehh koko..
thanks 4 ur concern dear:)

wani:oshinz
ehh nak ke die ..ehe
xpe la..makan beskot je..sob3

wani:Mr.P
tq..ubat pahit..
say no 2 it..hik3

wani:zack
laa..yeke..neway xack pon cepat2 sembuh k..
ni demam nak tggalkan sume org kot..ehe

aieOreo said...

Demam tu tandenye kite idop lagi tu.He..

cikTi said...

kesiannye,.

abih tu demam ape.
demam rndu pkwe ke.,

syafawani said...

wani:aieoreo
alhamdulillah..hehe
sabar je la kan..ehe

wani:cikti
hehe..ye la kot cikti..ish3..terok sungguh..haha

cr3ap said...

Have a good rest then.

Regards from cr3ap
http://cr3ap85.blogspot.com/

syafawani said...

wani:cr3ap
tq ya..doakan selalu..hehe

Google Analytics Alternative