please handle me with care ok!



dear all..

sila jaga hati kawan2 or org2 kesayangan yg ada di sekeliling anda ok..
jgn biarkan mereka terus-terusan terasa hati dengan anda..panass!
mungkin kena jaga kelakuan dan mulut masing2 juga..
jgn main sedap mulut bila berkata-kata..
jem tart sungguh!

p/s: mood mcm nak tumbuk org sampai tertomoih kat lantai (tersungkur)..

5 comments:

ciEk NiENa said...

sabar, sabar itu separuh dari iman :)
huhuu

in☂an Jun$u said...

wow!blaja bahasa utagha mlm ni..tertomoih~ hehe

sabaq naa?biasela,manusia..xsempurna.rilek sudaa...baru kekal awet muda gitoo! :p

ken said...

mesti berhati-hati dengan percakapan :)

Anna Boleyn said...

yep jaga percakapan.... terlajak perahu boleh di undur terlajak kata buruk padahnya.

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

ciEk NiENa:
ya..setuju! hehe..tq atas nasihat cik niena ya:)

in☂an Jun$u
ouch..ye baek..nak nampak awet muda punya pasai..ahaha

ken:
tq ken..hehe..sangat suka dengan statement tu:)

Anna Boleyn:
betol3..kata2 dah xdapat patah balik mcm perahu kan..sekali lepas..hamekk kaw..tersadai la kat situ kalu xati2..hihi

Google Analytics Alternative