thanks peanut!

Waduh2..gamat sih ini peanut..hee..betoi ka ayat tu?


ok2..cik peanut my dear:)
ini jawapannya:)

rasa2 mcm da penah jwb..tp xpa la..demi kawanku..jawab jugak lg:)


1. Adakah anda rasa anda HOT?
Mestilah hot..tengah geram+ bunga2..bole cmtu?hee..

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni.
Gambar ni sangat comel..aha..budak2 lg tp dah rajen study..xmcm tuan pny lappy..keh3

4. Kali terakhir makan pizza.
Bulan brapa tah..ahaha..xhengat la dear:) tny ni nak blanja ka?uitt i suka u!

5. Lagu terakhir anda dengar.
Stoney by Lobo..perghh haha..layan ja..syiokk!

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni.
Tengah pikir nak balik umah ja..nakkk!!

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Sheppern..kah3..sanggop ka?adoi..

8. Tag lagi 8 orang (kalau ada kelapangan la eh..)
ika razak
para para
buzzy
cael
mr cekodok

dah la tu eh..xyah la sampai 8 org..huhu

9. Siapakah orang no.1 kepada anda?
orang tu bg adiah kat wani..haha..sukaa~~

10. No.3 ada hubungan dengan siapa?
banyak hubungan dia tu..beradik2 suma..ihik

11.Bagaimana pula dengan no.4?
adoi xsempat p teropong lagik la..haha

12. kata2 cinta untuk orang no.2?
para para sakura!keh3..im sorry!

13. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda.

-epi go lucky
-dia suka gosip..haha..samela kite!
-ate die org kuale..hik3
-anak bongsu..
-ada abg..haha

yea!cukop 5..perghh..cungap gak nak abehkan soklan..aha

apapon masyehh peanut!! lap u..hehe








4 comments:

peAnut said...

i lap u too bebeh!
hehe..
wah3..knape nk kena mention i ade abg?haha..
ate, bile nk blk ke kuale,
bleh le kite begosip2..hhehe

syafawani said...

opss haha..nak balik2!!em kene la mention u ade abg..i kan nnt nak balik kuala nak bergusip ngan u..haha..so nak pergi umah u kena la highlight sket u ade abg..keh3..*gatal.

si para para said...

saya tak buat lagi kan tag ni..ok2 jap lagi saya buat... saya link kan blog awak kat blog saya. mintak izin :)

si para para said...

tag dah selesai :)

Google Analytics Alternative