terima kasih CINTA !


Salam..hye!

Khamis malam baru² ni wani p tgk teater yang dipentaskan kat Istana Budaya..b4 pukul 6 dah sampai IB..gigih kan! huhu..bukan apa..sebab nak collect tiket..counter tutup pukul 6 kalu xsilap..so lepak2 makan sampai la pukul 8.30..then da masuk hall ja..siap² duduk dekat seat masing²..tiba² kan nampak ada satu mamat ni lalu n duduk depan wani..*kelip² mata..pengsan sat*..nak taw knapa? hepi sebab tu Khairul Hazwan dari Candidsyndrome (CST)..haha..mcm nak p sua muka tny dia..xmaw ka amik gambaq wani? ekeke...n beliau jugak ada review skit pasal teater ni kat FB..n ada gambaq skit..serius cantik! *gambaq ni cantik* gud job brader kacuk =)  *kawan2..sila p tgk cepat!!

Teater ni pada wani not bad la sebenaqnya..tacing jugak..mcm filem CINTA tu..wani memang suka tgk muvie ni..sebab tu semangat p tgk teater pulak..:) Frankly speaking..i cried..whoaaa..(shhh...what a damn bold confession! haha..*blushing!) Part Deja ngn Anding..Part Norish ngn Tony..n bila dengar suara Latiff Ibrahim nyanyi..mak aih..tacing abeh kott..cayaq! haha..suara dia best..Norish cantik..Nadia pon nyanyi best jugak..Safura nampak cool saja..Shajiri pon ok..Diddy sweet..Lagu suma best2..kira suma ok² ja la pada wani (jenoh nak senarai) ;-) byk komen satg cuba suh p blakon tgk? kosong hall tu xdak org nak mai tgk..sahih dah! haha =D


tuan tanah mesti kena ada =)


anak sedara lagi besaq dari mak sedara..=)



kak zana..wani..kak su


auww..i xsempat nak posing cenggini pon taw..hehe


feeling2 model ka myan? kasut tu sila kasik up 3 inci lagi okei..hehe =)
dua beranak ni xleh kata apa dah =)


haha..dah kata xbuleh amik gambaq..tp ketegaq jugak! sorry! keh3


kami + deja moss


kami + leya



So..untuk sesiapa yang free tu..boleh la p tgk teater ni sendiri kalau nak..sampai 6hb Mac 2011 nnt kalau xsilap..Mungkin ada yang akan kata teater ni best or biasa ja..n mungkin ada yang akan kata xbest..masing2 nilai sendiri la ok =) xpandai la nak kritik or review benda2 camni..wani reti tgk ja..kalau tersilap kata tu..mintak ampun siap2 ok =)

 -till then-
 enjoy ur life to the fullest!


comel dan cantik!

Hye..
harini cerita pasai semua yang cantik2 saja okei..
kita mula dengan heliza..

mata cantik! gojes..;-)
ishk wani ni memang suka tgk mata org la..
otomatik kott..xboleh nak buat apa dah..=D

*kalau pompuan..just pandang2 jeling2 skit ja..hihi
*kalau lelaki..kenyit mata skit ja..otomatik jugak kot ni...eh eh!! haha ;-D


 gambaq ni nampak perfect..
elyana cantik!mekap cantik! baju cantik!editing cantik! piwitt..=)


yg ni gitar cantik! haha..kidding =)
moment mcm ni cantik! =D
*ecewahcewah..nyanyi lagu apa la tu agak2 kan ;-)

"Kalau cinta jangan kacau
Kalau sayang tak perlu marah
Kalau ikhlas tak minta berbalas"
♪ ♫ ♩ ♬ ♭
 
-Kalau Cinta by Aliff Aziz n Joanna-
=)


ni lagi satu moment yang cantik! tlg ajaq men gitar lagi..ouchh! soo suwittt..haha (^.^)


"Do you remember we were sitting there by the water?
You put your arm around me for the first time"

♪ ♫ ♩ ♬ ♭

-Mine by Taylor Swift-


alolo..comeynyaa...
*peluk cium skit* hehe


gambaq dah cantik..tapi kenapa xpayungkan en. teman tu skali?hihi


p/s utk oshinz: mak i da beli payung mcm kat dalam gambaq atas tu..kalau u xjmpa org nak p Beijing tlg belikan payung kertas..pinjam payung mak i ja la nnt okei..haha :p

*ni motif entry ni sebenaqnya*
HAHA =D



sumber: 
Google



pengapit lambat kawen?

Salam..

good evening earthlings!...

*buat2 ceria..padahal tgh menangis sambil taip entri ni* mengenangkan nasib diri..cewwah! itu tipu! hihi..

ok2..sila serius skarang! semenjak dua menjak ni ramainya kawan2 wani yang dah bersedia untuk mendirikan rumah tangga dengan pasangan masing2..almaklumlah..dah masuk 24 tahun kan..semua pun nak ada family masing-masing..kawan2 yg lebih senior plak lagi la dah sampai seru kan..tggal tunggu tarikh ja agaknya..kan..kan..hihi =) and setakat ini..dah 3 or 4 pasangan minta wani jadik bridesmaid mereka pada hari bahagia yang bakal tiba..sama ada tahun ini atau tahun seterusnya..wahh! terharu babe! uols ingat kat i ni ha..pemes sekejap..*perasan! haha...

semua kawan2 baik la..ada yang nak bridesmaid ramai2 atas stage..so mintak kawan2 ramai2 memeriahkan pelamin mereka..ada yang nak kita sorg2 ja kipas dia kat atas pelamin empuk yang dah lama dia angankan tu..macam2 konsep..konsep dayang2 di istana la..n so on..colour theme pon macam2..tlg mak tempah baju ye noks! haha..



 *kredit to my fren Mastura

meriah gitu if ramai2..but setengah pasangan xsuka..kalau boleh xnak pengapit pun..nak dia ja jadik raja n ratu kat atas pelamin tu ha..tapi...kalau panas..hamekk ko..xdak sapa nak kipas..hehe

*mcm la pengapit kipas sejuk kan..pengapit pon motif nak posing ja sebenarnya..hoyeah!!


tp ekceli dengan hati yang terbuka wani sangat gembira and kalau boleh nak say YES! to all of them tanda setuju..tapi itu pun kalau tak ada aral melintang la..if not what to do frens..im sorry ya! :'(  akan kucoba sedaya upaya..InsyaAllah and tq 4 inviting me..i memang like kipas2 n kepit2 uols tu..jgn sampai bridesmaid overshadow pengantin udah la..beware guys! hoyeah! hehe..

 
but ada rumours mengatakan bahawa pengapit pengantin selalunya akan kawen lambat..or xkawen..sejauh mana kebenarannya? adoiii..ingatkan kalau dah jadi pengapit boleh la dapat aura ataupun berkat pengantin tu ha..ini tak..hoho..tetiba nerbes la plak nak jadi pengapit..boleh gitu? haha..padahal before ni dah byk ja jadik pengapit kawan or sedara mara..tp bila dapat taw berita kurang enak cenggini..rasa nerbes lak..choii! tapi apapon..kalau dah jodoh tu xkemana kan..lambat atau cepat or dengan siapa tu bukan keja kita..redha ja la..terbaek! =) 

jujur ikhlas wani cakap..im not yet into it..i mean ke alam perkahwinan =) mungkin belum bersedia..tapi sesungguhnya menyokong kawan2 yang dah sememangnya sangat sajak untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri dan ibu..cayalah uols! ngee =D 




bagi wani sweet la gambar ni.. i like it!
*sj nak letak..hihi :P


tengah godeh2 FB td..then terjumpa gambar pre wedding Hafiz n Hidayah ni dari
FB PRECIOUS MOMENT PHOTOGRAPHER
ada banyak lagi di sini ye kawan2..feel free to take a look at it ya  =)









Breakfast Band


Salam..

wahh..lamanya xpost any entry..
banyak problem lately..
then mood pon sepoi2 bahasa..huhu
anyway layan lagu Bagaikan Puteri ni..
tersuka la plak =D




with ♥
-wani- 


precious moment at Lye Huat Garden



Salam..
Hye3..

Kali ni..berjalan-jalan di zoo..hehe..
Banyak jugak la binatang kat sini..
Harimau, buaya pon ada..
Kira ok la..not bad..
Entrance fee = RM 10.00 utk dewasa and RM 4.00 utk kanak2 bawah 12 tahun..
Budak2 teruja la sat nak tgk binatang segala bagai tu..
Tapi yang kaum belia remaja muda-mudi ni sakan nak bergambaq saja..hihi


 pembuka tirai..hehe


 kat pintu masuk..masih semangat tyme ni..
panas terik pon sanggop kecikkan mata utk bergambaq..hik3


 me + cousin

 mintak maap..
Wani amik Mandarin level 1 saja..
xsempat nak belajar tulisan kat atas tu..hehe
WELCOME kotttt =D
*cubaan menjadi penyambut tetamu.. haha


*cubaan kedua =)


 dah la.. abaikan..haha =D

 penyambut tetamu versi duo..kui3


 =))


 
kalau ikutkan nak panjat atas ayam tu..
tp telah mendapat arahan suruh turun.. haha..
mak wani yang gayat semacam kami dua beradik panjat2..
jemm!
 *ayam tak berkepala..hihi


 semangat LTDL..haha


 kakak wani cakap dah mcm org buta sebab pinjam sunglasses dia..
jahat! haha


 kayuh jgn xkayuh =)


ni mak sedara wani..:)


maharaja = gundik..haha




okei la..til den..papai!



Gambar anak rabbit setelah dilahirkan ;-(

Salam..
Hye..


Inilah keadaan bebi rabbit yang tak dapat diselamatkan itu..waaa ;-(
Takpa2..percubaan pertama gagal..sila cuba lain kali ya rabbit! hehe =D



Anak dia ni mcm belum betul2 cukup bulan utk dilahirkan..
Cewahhh..hihi..agak ja la..


 Sedih =(

Kalau ada sesapa yang ada pengalaman mengendalikan emak rabbit yg baru bersalin..
Please advice..sian tgk emaknya..
Tggu nak bawak g klinik ja tuh..
Semalam baru balik dari Perlis..
So xsempat kasik rawatan kat rabbit..hehe

*cerita di Perlis menyusul kemudian la okei =)



rabbit dah membiak!



 Salam..
hye..

yeay!!
rabbit wani dah beranak td..huhu
tapi yang sedihnya..bebi rabbit xdapat diselamatkan ;-(
tapi kan..memang rabbit beranak seekor ja ka?
bukan selalu banyak ka?

*haihh..musykil..

Doa Seorang Pencari Cinta



بسم الله الرحمن الرحيم


Ya Allah..
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku dengan seseorang yang melabuhkan cintanya Pada-Mu..
Agar bertambah kekuatanku untuk menyintai-Mu..

Ya Muhaimin,
Jika aku jatuh hati,
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut Pada-Mu..
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu..

Ya Rabbana,
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya..
Agar tidak berpaling daripada hati-Mu..

Ya Rabbul Izzati,
Jika aku rindu,
Rindukan lah aku dengan seseorang yang merindui syahid di jalan-Mu..

Ya Allah,
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi keindahan bermunajat di sepertiga malam terakhir-Mu..

Ya Allah,
Jika aku jatuh hati pada kekasih-Mu,
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada-Mu..

Ya Allah,
Jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu,
Jangan biar aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepada-Mu..

Amin Ya Rabbal Alamin..






attention:
*im just sharing..n this is not mine ok..*




Pertandingan Aerobathon 2011


Salam..

Entri kali ni entri menyihatkan badan..hik3..Tak cukup dok berjogging dengan miss oshinz kat kampus lately..semalam wani n ayong join pertandingan aerobathon di Butterworth..memang semangat taw tak dua beradik nih..=) Pertandingan ni ala2 senamrobik beramai-ramai la kiranya..then juri akan jalan2 pusing2 bg markah utk cari pemenang..ramai sangat yang join..dari yang muda sampai la yang veteran..guess what?? kami dapat hadiah coz terpilih oleh juri..haha..bukan la yang terbaik pon..hadiah ada banyak..tp xkisah..yang penting memang enjoy habis! biasa la kalau tengah banyak pikir kena la buat aktiviti2 yang menyihatkan badan..cergaskan otak balik..huhu..










kami dua beradik terpilih n dapat hadiah..yeay!!

semangat! =)

p/s :
ops! berat cek da turun..(xlalu makan + susah hati + diet)..hamekk pakej ka itu? hehe..tp berat ja turun skit..badan belum pon nampak gaya2 kurus lagi..demm! =( apapon..belom reach target lagi..gigih berusaha! hihi

*duka dalam suka*



...ain...

me and my heart..we got issues..




When my mouth says yes, the heart is saying no, and vice versa .. 
What a disturbing thought? 
Do not know which way to choose..
Coz i know nothing about them both.. 

*blank*

I often feel that life is full of trials and challenges..
I admit that such situations occur in the life of every man in the world..
But, it involves personal strength and soundness of their faith..

Dear Allah, please give me the mental and physical strength to face the days ahead..
I'm not that 'cool' to face it alone..

Please pray for my success friends!
Really need your support..


*Somehow I feel myself as a victim of circumstances..
*I may do things that i am not interested in..
*It sounds ridiculous, but i have to just go for it..


*crying*



bubbye!





yeay! dapat hadiah..



Salam..

Hye..ada entry yang lepas wani cakap wani nak dapat hadiah kan..hehe..n now wani nak bgtaw apa hadiah tu..but before that, wani nak ucap juta2 tima kasih kat my fren Oshinz sebab kasik hadiah tu..wa sayang lu beb! hehe..kitorg berkawan + - dah hampir 5 tahun la gamakya..stat dari masuk UKM..n until now still lagi together-gether..evendo da lepas da bday wani bulan 9 aritu..but still wani appreciate sangat2 pemberian my pren sorg ni..=) macehhh! mwah3! lalala..♪♫..hehe..bg adiah ka xbg hadiah ka..hadiah besaq ka hadiah kecik ka..tu xpenting..yg penting niat tu ikhlas..n fyi, i it ! hehe..yeay!! *joget2 pusing2




 tengok la..gigih ke x gigih kawan wani sorang ni..sanggop pos ok! terharu ohh!..hehe
 sebenaqnya ada banyak lapisan dalam bungkusan nih..
surprise eh..haha
berdebar-debar dup dap dup dap tyme nak bukak aritu..kah3
xleh publish semua sebab ada alamat rumah wani..
kang semua nak hantar hadiah jemm la..haha
*sj nak perasan tibe2



whoaaa..terharu beb..nak nangis rasa ;-(


ok2..control ayaq mata..hehe..
neway thanks sis! bila kita nak hang out? 
xsabar nak pakai nih..hik3

macehhhh=))

p/s : senyum sampai ke telinga trus..hihi :-P
miss daff jgn jeles! 
*kelip2 mata
kui3



penang time!

Salam..

wahhh..layan gambar eh dalam entri ni =) semua tu gambar2 jenjalan ngan kazen g penang..da lama xhang out sama2..masing2 ada agenda masing2..so bila sempat berkumpul laju2 ja nak jalan2..walaupun p penang ja tp hati tetap gumbira..hehe..




candid shot! :-D


 ehh..bukan gado betol2 pon..eksen ja lebey..heee :-p


 happy..ready..go!!! ;-D

aiman (adik), amirul , WANI, abg farriz, ilyani, fadzlin
ayong (kakak), qamarina (adik)
 alolo..smua manja gitu dalam dis pic..sukaaaa :D hehe..
adik wani bj oren tu kata ada bau something lak..yg pasti not me ok! haha :-p


err konon2 photographer of da day..hik hik hik..


terengggg...hasilnya..haha =D



 hoit..maw gado pon jgn la tumbok gepren tu..hehe



 haaa..hamekk..balasan..pompuan pon kuat tawww! jaga2 eh kaum lelaki out there...hehe


 ni kat nite market batu ferringhi..mcm2 ada..


 ni pon..


 keh3..nk jugakk..:-)


 da la tuh.. nk beh da...peace!!

bubbye~




berita gembira..



hye..

baru2 ni wani ada dapat berita gembira dari salah seorang teman rapat..wani selalu mendoakan yang terbaik untuknya..galakan terbaek untuk anda ya!!....semoga segalanya dipermudahkan..aminnn..saya sayang semua kawan2 saya!!





 hey kamu!



• ♫♫♫*♥*♫♫♫•

Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
 
 i miss him so much! cepat balik kat anyah ok!
 =)

mohon doa..



Salam..

mohon semua doakan kesihatan pakcik wani ya..
wani skarang ni dah ada di rumah beliau...
(n3 auto publish)
komen2 or jejak langkah yang u ols tinggalkan tu nanti wani balas ya!
kalau sempat online malam ni kat sana i will ok!
insyaAllah..
yang penting wani doakan semuanya selamat..
aminnn...
tq!
Google Analytics Alternative