biarlah ku simpan..sampai nnt aku..



Salam..


*start nyanyi lagu d atas smbil menaip n3 ini dgn tujuan utk kuatkan smgt diri... hihi


ehh..wani....
pls!
wani kena la duduk diam2..
sila behave eh!
dun break ur promise..hoho
as usual..
cuma boleh tengok jauh2 saja ya!
jangan tenung dekat2..
nnt kena piat!
simpan ketat2! sob3


emm..ekceli dah janji dgn diri sendiri ni..
will just go on with the flow..
sungguh skema di sini!

ok3 fine..saya akan cuba tunaikan janji ini!


yeay! yahoo! hoorey!
 * sedapkan ati sendiri

mood : ♩ ♪ ♫ ♬....sambung nyanyi sorg2..



novel apa yg best?


Salam..

holla guys =)

mood tengah swing2 mcm ni layan novel cantek gak..
novel apa yg best ae?
sapa ada idea?
ada masterji2 novel yang baca n3 ni x?
any suggestion?
tengah semangat nak membaca ni..hua3..
kalau bole nak novel yang feeling2..tacing2..haa..
kasik tangkap nangis skett..haha..choiii!
sapa tawu let me know pls!

at this moment baru nak baca SEPI TANPA CINTA dengan BILA HATI BERBICARA..
kui3


p/s: kalau pasai baca novel satu malam xtdoq pon orait..
gigih nak abehkan sampai muka surat last..
tp kalau pkiaq thesis or assignments? 

mata serupa ada gam! 

ngee:P

-bubbye-



family gathering..wow!


Salam..hye..

04.12.2010
Kota Lama, Perak Darul Ridzuan
Family Day Hj. Wan Hussein & Hajjah Zainab

wahh..sangat meriah dengan aktiviti2 yang disediakan..
xtaw nak ceta banyak2..
tengok gambo le pulak yerr!
utk kali ni ada sedara yang sponsor..
pilot MAS lagi..
wani panggil dia atok amran..
pangkat je atok padahal muda lagi..
but not available dah la..hihi..




 sila layankan dua beradik ni yer..=D


 orang tengah makan kitorg bergambor dulu..ngee:p


 ohoho..bersama big boss! =)


mcm2 ragam ada..
nangis sebab belon pecah la..
bebai sebab ada budak len amik belon dia la..
macam2 ada..


ika: muka ada senyumm..ahaha


 haha..part ni lawak gak la..
diorg wat pertunjukan fesyen..

Jepun: Selipar Jepun
Greece: Minyak Greece
Ireland dah jadik Ice Land : Ais Batu
Norway: Sign board 'no way'
Italy: Tali rafia
Belanda : Blender
Thailand: Tie
Brazil: Bra (hahahaha)


mak aihh..ahaha (sori gambar xmo pusing..keh3)


ok ni sebahagian sedara mara..ada yang baru nak kenal pon..hihi


posing tyme :)


ada lagi banyak family yg xdapat datang..tgu next year plak kumpul lagi =)


happy!



p/s: group wani menang aktiviti kugiran..yeay!! cayalah!


sekian =P

jumpa u ols next year plak yer =D




yang sempurnakanku


salam..

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu




sweet :)

surga cinta


salam...
surga cinta?
layan la..

mm..sok nak balik kg..
ada 'something'..yeay!
:)
:(


chef det bistro..

salam..

its makan-makan time! hehe
kalau stress..memang kena makan..
so tanpa pkir panjang2..
order saja chicken chop + cheese + cold chocolate..
ini semua sebab tension kenot make any decision lg mcm n3 sebelum ni..


 

tengok saje la yer..
suma dah ada dalam perutku ini..hik3



yg kiri tu my sis n yg kanan tu my kazen..layannn...
sila abaikan orangygmakintembam kat tengah tu..hihi


till den..

papai..

p/s: tesis memang menyesakkan otak..




what say you?


salam..hye..
help me to find da way pls!

A or B?
what is A?
go on with what i have now..

what is B?
 start everything from the scratch..


cannot think of anything at the moment..
i need a decision maker pls!
any idea?

p/s: mood malas + risau melanda sekarang..


nak happy balik..
main dengan my sayang~
yeehaa..





my big love 2 ekor ni da ada sangkar yg lebih besar..yeay!! hehe
tp belum sempat nak snap pic..huhu


-tata-

saya mimpi awk..

mimpi mainan tidur..kan?
orang cakap kalau kita mimpi seseorang..
maknanya orang tu ingat kat kita..huhu
betol ke x i dunno..
kena tny tuan empunya diri..


hmm..kalau bole rasa mcm nak mimpi lagi mlm ni..



p/s: mana taw kot2 termimpi fahrin ke..huhu =)

im sorry!



wani mintak maaf kalau ada tersilap kata or tersinggung di mana-mana..
xsengaja..
x bermaksud apa2..
 maafkan saya x?
mmm..

mood: tak sedap hati la..=(

sayang!



ello kawan2..

u can just call me mickey!
no camera pelishh!
i hate cheap publicity..! ;)
nnt i pusing k..bikin surprise:)

hello guys! my name is bobby!
i eat all da time..


they are my shayang! =)



saya nak cuti!

hye..

ok la..destinasi pilihan hati kali ni ialah Pulau Sipadan..
nuuunnn jaoh di Sabah sana..
omaigod! sangat chantek okeh!! 
dah lama mengidam nak p sana nihh..
hati dah ting tong..
jiwa dah kacau..
mata dah melilau..
kuwang3..

Sabah ni nampak gaya mcm orait jugak..
selain dari Filipino market..
banyak pulau lawa2 bah..
tolong daku kawan2..udah mawu pingsan dong! hahaha..
apapon..nk pesan nih..
keindahan alam di negara sendiri patut kita hargai dulu.. 
cheh! statement org xde duit nak melancong obersis..haha
tp kalu dari sini ke Sabah kira obersis jugak la tuh..hehe

 
waduh2..bikin kepalaku tambah pusing lagi pening jugak runsing!~
oh inilah destinasi pujaan hatiku~~

kalau sampai ja sahih hilang segala masalah..
muahaha..


p/s: sapa tgk RIA pagi td mesti taw..destinasi penyelam pilih..hik3..lawa sungguh nohh =)
mood: tetiba nk belajar scuba diving..tibe jer..kah3
em..pic google saje yer!



please handle me with care ok!



dear all..

sila jaga hati kawan2 or org2 kesayangan yg ada di sekeliling anda ok..
jgn biarkan mereka terus-terusan terasa hati dengan anda..panass!
mungkin kena jaga kelakuan dan mulut masing2 juga..
jgn main sedap mulut bila berkata-kata..
jem tart sungguh!

p/s: mood mcm nak tumbuk org sampai tertomoih kat lantai (tersungkur)..

Mangsa lemas di Alor Setar

Salam..

skang wani dah ada kat umah dah..
wahh da lama xupdate..huhu
ok kali ni update dengan berita yang agak sedih..
hari Rabu lepas balik kg di Jalan Tanjung Bendahara, Alor Setar..
Khamis pegi Perlis ambik adik di Uitm Arau..
then Jumaat lepak2 ja kat umah arwah tokwan..
petang tu saja la nak p tgk tempat kanak2 yang lemas baru2 ni..
dekat ja dengan kg wani tu..
agak ramai org datang menziarahi keluarga mangsa..
ramai jugak org kg yang sanggup membantu..
sama2 terjun n menyelam untuk operasi mencari mangsa..
sorang mangsa dah jumpa dah..tp lagi seorg xjumpa2 lagi walaupun dah hari kesembilan..
memang sedih..baru darjah satu ja..alahai..menyayat hati sungguh..
dengar ceta mangsa yang dah jumpa tu pon dah teruk jugak la..
mata dah xdak dah..rasanya mungkin dimakan ikan or what not..
ayah mangsa kedua ni kata kalau dapat tulang anak dia pon jadi la..
kalau tak diorang hanya akan letak batu nisan di tempat mangsa jatuh..
memang sedih..huhu
usaha mencari masih dijalankan..
mungkin diteruskan sehari dua lagi ja kot..
apa pon..sama2 la kita doakan ya..
berita lanjut sila klik pada link kat atas..:)

sempat jugak snap satu gambar before balik..


yang baju itam tengah duduk tu ayah mangsa..
yang tengah menyelam tu org kampung yang berani p selam untuk mencari mangsa..
memang ayaq laju sebab tyme tu tengah banjir..
apa pon doakan yang baik2 saja lah..

memang dah sampai ajal mereka..


Al-Fatihah





p/s: xlupa nak ucapkan happy birthday kat ayong! hehe
nak taw dia dapat apa?
kalau rajen nnt wani hapdate..heee:p






keseronokan yang terlampau..vote for me!


hye kawan-kawan..sesapa yang ada Facebook jgn lupa vote for me ya!

click here..then tekan like untuk vote ok!
hehe..
malam ni last..
tolong ya...!
kerjasama anda semua amatlah dihargai..hihi



our joyous moment...
haha =)
taken during hari raya 2010..
gambar ni sebelum diedit..

wani kat mana?
cepat cari..keh3
:)
 TQ

 p/s: xreti pakai crown..haha


genap setahun..;-(




tak dapat aku gambarkan kesedihan yang melanda dengan kata-kata..luluh hati tiada terhingga..tak semua orang boleh menghadapi perkara sebegini dengan tabah..w/bgaimanapun..aku harus redha di atas pemergiannya..

"ya, aku redha"..

ini adalah ketentuan yang Maha Esa..emm..arwah memang seorang yang cukup baik..cukup sabar..tak pernah marah-marah..sangat2 penyayang..sungguh mengambil berat tentang kebajikan orang2 di sekelilingnya dan mcm2 lagi..aku sentiasa mendoakan agar rohnya tenang di sana..hmm..sedih memang sedih..sayu..pilu..tp apakan daya..aku hanya mampu berdoa..



jika dapat kuundurkan semula masa..
walau sekali cuma..
akan kulakukan yang terbaik untuknya..
kerna dia sungguh istimewa..
tiada galang gantinya..
kulakarkan setiap detik dan saat indah bersamanya..
teguh di dalam hati yang lara..



harini bersamaan dengan 26/10/2010..
genaplah setahun pemergian arwah tokwan..
'wani & keluarga sayang tokwan'
Al-Fatihah..

SELAMAT HARI LAHIR MY DEAR


Selamat menyambut ulangtahun sayangku~ cewwah! haha..Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi ya!


"Dear Allah,"

"The birthday girl is beautiful and very2 dear to me..I really2 love her and i really2 mean it.. Please promote her and cause her 2 excel above expectations. Help her live her life and love her where it is impossible to love. Amiinnn.."





-lots of -
anyah
=)


p/s: ulangtahun ke 10 :)

muka masuk UTUSAN

 Salam..   
jap3..
nak gelak guling2 dulu..muahaha..
ehsehmen..keciwi sekejap bila muka masuk UTUSAN 19/10/10..hihi:P..
biasa la..org xfofular..so eksaited sikit maa bila masuk paper walaupun ciput je..haha..
tp redha je la..wartawan tu sanggop jugak nak letak muka kusut masai wani n oshinz..kah3..
sipi2 je pon jadik la..
tp xpa la..asalkan ada..
feeling2 sekejap la..haha..
semalam En. Amri kol bagitaw..
wani pon gigih gtaw oshinz..
baru la kitorg tawu..haha
kalu x..xde la posting mcm ni..ngeh3.. 
tu gambar time pegi open house 1nita kat Renaissance Hotel KL..
Kekunun tengah menyembang ngan Dato' Noraini..:)

sila fokus pada si baju biru tudung pink sama si baju kuning ya! =)


berita di SINI


Ok la..saja ja menggatal nak publish..hihi:D

-tata-

tergila bayang..


hye all..

ishk..
macam mana nak buat ni..
tergila bayang sebentar bersama mamat tu..
waduh2..hemsem lohhh..
nampak cool saja..
rilex saja..
part paling suka ialah part dia senyum senget-senget skit tuh..kah3..
nampak sgt semat ok! 
me like it! 
dem! =) 
hati pon dok bunga-bunga dah ni..ngeee:)


lup dup! lup dup!lup dup!
muahahaha..



adei..
pasni tiap2 ari nak kena ngintai la jawabnya kan..
buleh cayaq habaq hang..haha

ok babai..sekian. :D

p/s:  shhhh....:)



not even a clue

Hye all..

wallawehh! 
apekes la susah bebenor nih..wa tak paham la deii..mencik taw..tambah2 la nak abeh sem dah ni..
wa cuma mau pegi bercuti..xmaw wat keja..haha..
nak taw x nak p bercuti kat mana? nak taw x?
jeng jeng jeng~~  :D

hmm..memang tahap xdak idea langsung cemana nak wat esemen ni okeh! jem tart sungguh..tasuke~
so..meh kita dengar lagu saja..hik3..


sila klik pada gambar kalau nak layan lagu dengan wani:)


wani  ♥  ♪♫
papai =)

Dah kawen dah..

Hye..

arini kita ceta bab kawen..huhu
majlis ni berlangsung 23hb haritu..
tp skang baru nak tepek kat sini..hihi
da basi ka? emm..layan ja la..
kenangan katakan..:D
my big bro a.k.a yeop cum kazen wani iaitu cucu opah yang sulung dah kawen..ehe
isterinya orang Felda Mempaga, Bentong Pahang..

Selamat Pengantin Baru yeop! :)


aummm...alololo..suap2 manja gitu..hik3..cepat2 dapat bebi ok!

tu dia adik pengantin..hehe..apiq namanya..

yeay!! cucu opah da kawen sorang!! hehehe..

yeszaaa..pesanan dari seorang opah..blablabla..
opah sangat2 la happy sebab cucu dia dah kawen..
siap sponsor baju lagi taw! ehe..owh..opahku rock!!


emm..opah kata dekat my elder sis..cepat2 kawen..dia nak sponsor baju n pelamin..wahhh gitu..haha
sungguh semangat mike yer opah..:D
so ayong~
sila jangan lepaskan tawaran sehebat ini..sila paw habis-habisan..muahaha
n sila kawen cepat2 k..hik3



p/s: 
ayong pesan kat wani:  "weh angah..awak jgn duk nak potong line org plak eh! haha"...

cheh! kui3..sempat lagi tu nak warning org..takot org yg dpt pelamin n baju pengantin free la tuh..wakakaka..choiii~
Google Analytics Alternative