dia amik peanut butter tu..

greetings~

hmm..
tadi kena perabih banyak keja kat opis tu..
then hujan plak..
so sempat la abehkan keja suma dalam pukul 7..
tyme tu ujan pon da benti..
so balik tu memg semangat gila nak beli nasik lemak..kempunan weyh..hehe
tgk2 pakcik tu kata dah abeh..cisss..sadiss siot..
dengan keciwanya..
p la beli roti gardenia yang sungguh enak dimakan begitu saja tu..
dok teringat nak makan dengan peanut butter grape kat bilik..
nyummy!

tp pkiaq2 ngan oshinz lapaq punya pasai..
p la gegas2 kuar beli makanan kat kedai..coz cafe tutop musim cuti..
oshinz bawa moto..vrooommm..vroommmm..
bawa laju2 sebab da lapaq..haha..ya la..makan waffle ja semata-mata ja pg tu..
perut dok nyanyi lagu cik cik kabooommm ja ha..ngeh3

ehhhhh silap2..dia bawa sloww jerkk..hihi..
mana leh lelaju..dia sayang ai kat belakang ha..keh3
dah siap beli makanan tu..
memang xsabar nak terjah bilik la nak melantak..

pergghhh..masuk ja bilik memang nangesssss abess!
BERSEPAH..BERKECAI..TERBURAI..
suma ada..
cawan oshinz pecah..makanan berteraboq..sampah pon 'dia' geledah..
ni paling dahsyat ah..

sapa punya angkara??
sapa? sapa?

hmm..
sudah tentu la si nakal





MONYET!
pastu kemas punya kemas..

waaaaa...ai punya peanut butter da xdak..
sob3..taw la sedap..
cek nak mkn ngan roti yang cek beli pon xdapat..
mm..sedey..
oshinz punya beskut dia men taboq2 ja kat lantai..
haihhh men kasaq jugak monyet2 UKM tuh..
tp xpa la..nak wat cmana..xdak rezeki..
redha..mm

eee....tp sabaq ja la..
penat2 balik ingat dapat makan..
memg dugaan dan cabaran yang harus ditempuhi betoi! huhu
dah satu hal kena bersihkan bilik la hapa la..

pagi tu memasing terlupa nak tutop cik tingkap..
haaa itu la padahnya..
bleh dapat darah tinggi kalu jadik hari2..
nauzubillah la..mintak simpang..

tapi ada dak sesapa yang mahir menangkap monyet??
toloooonggg laa..
mai la tangkap depa..banyak wehh..
xtahan da~~

* n sila amik tahu yang feveret food monyet ialah MAGGI okeyh!

Sekian.
Bye.
Perlu menenangkan perasaan..hisss..

semalam n semalam punya hal



hye all..

fyi, dua hari berturut-turut (Jumaat n Sabtu) wani + oshinz ke PWTC untuk career fair anjuran KPT tu...berduyun gak ah graduan2 yang ke sana..pergghhh..penat siott..dah la kitorg ke sana untuk mengutip data kajian dari employer2 yang terlibat..niat yang sebetulnya bukan nak mencari kerja..tp ada jugak la ura2 nak try cari..hak3..emm mcm2 jenis syarikat ada di sana...yang kitorg ni dok bertungkus lumus la nak approach encik2 manager or human resource team kat setiap booth..bukan untuk ngorat ye..sila maklum..hehe..

sebenaqnya nak suh depa tu jawab questionnaire..mak aihhh..bapak la susah..hishh..tp disebabkan keprofesionalan kami berdua..mesti la dorg mawww jawab..haha..puass la dok senyum n kelip2 mata..keh3..n xbole naik angin ye kwn2..walaopon dorg xmo jawab..kene pujok elok2 sampai dorg nak..ishk sangat cool di situ..haha..

tp ada jugak yang sangat supportive..tabik spring la guys!..dah tu plak..mcm2 org la yang kami jumpa..artis? noraniza idris..bukan artis?abg hensem pelancongan..suma ada..hek3..n tak lupa jugak..wani jumpa my fren wawa..hoho..hepi sangat...sangat kebetulan okeh! biasa la kalu plan je salu xjadik..kalu xplan kan dah jumpa..hehe..

ada jugak jumpa budak2 matrik dulu..dak2 ukm skarang..pastu jumpa migut..bukan azmi yang ada janggut ya..opss..ahaha..then borak2 ngan wawa..dia cakap kawan kitorg sorg tu..dak moon tu da nak bertunang..perhhh..agak cepat la sebab xsampai setahun kenal dah nak bertunang..terkejut gak..huhu..tp tetap hepi utk dia..then petang tu tetiba moon ym n sembang punya sembang betollah dia nak bertunang 29 hb nih..siap nerbes sakan dah..haha..temanya purple n putih..tp kawennya lambat g kot...ikat je dulu..ohh gituu..:) xpe2..i sokong..hehe..

balik je dari PWTC..terbongkang la kejap..penat gila wehh..badan suma sengal2..ati pon sengal gak..bole?huhu.. tp alhamdulillah..syukur..dapat jugak kutip almost 200 data..tp pasni dok pk nak kena key in la plak..adeh deh dehh..sabo aje ler..hihi..

haa..n wani jugak sebenarnya nak ucapkan "SELAMAT HARI GURU" kepada  kawan2 lain yang menjadi cekgu cekgi tu ha..hehe..xlupa gak untuk cekgu2 wani kat skolah dulu..lap u ols suma! :-)

Sesi luahan perasaan..

Salam..

Ikot hati nak luahkan semua rasa yang ada sekarang..
Mcm2 rasa..
Mcm2 nak cakap..
Rasa tu pon mcm nak keluaq tak sabaq2..
Hishh..
Susahnya...
Tapi..
Mcm mana nak mula..
Apa nak habaq?
Bila nak ok?
Aiyarkk..
Manyaknya persoalan...

For now i need someone to sit beside me and dengar segala mcm yang akan i bebelkan..huhu
So harus la si dia tu tahan telinga kan..
Kang telinga pon jadik kembang n nanah ja dengar luahan hati ini ha..
Sapa sanggop?
toloooonnggg la!

Emm..
Semua orang ada masalah kan..dugaan semua itu...nak lari dari masalah pon xboleh..
Nak pikir satu2 pon tak terpikir..wahhhh...S.T.R.E.S.S gitu!

Sebenarnya kan..
saya nak _ e _ _ e _ _ i _ e _ _ a
haaa...itu la nak diluahkan tuu...
hishh..
xsabarnya nak tunggu bulan Ogos..huhu

kenapa?

bukan sebab merdeka howkeh!
bukan sebab birthday member or sedara mara eh..
tapi ada sebab lain yang lagi penting..


**nnt la saya pikir sendiri..sob3

SELAMAT HARI LAHIR ABAH~

Salam..

Abah dilahirkan pada 12 Mei 1955 di Alor Setar..
Hari ini genaplah usia Abah 55 tahun..

"TQ Abah sebab dah banyak berkorban untuk Angah"

dulu pegi sekolah pon berambik-berhantaq..
p tuisyen pon Abah la dok melayan p mai p mai..
p aktiviti koko pon sama..
nak itu ini pon sepasai..
pendek kata suma2 la ..




"Angah sayang Abah~Sori angah tak dapat balik di hari bahagia ni.."

hmm...

aduiyaii..saya mahu pulang! sedey siott..

' _'





"deep from my heart..i just want to let my parents know that nothing can ever represent my appreciation towards 'everything' that they have given me all these while.."

Love you both~
Wish you 2 were here..



sob3...

awak syg wani x?

Hye..

mm..tetiba rasa sunyi plak..
tangan pon gatal nak menaip entry...
ekceli agak curious dengan sesuatu la..mcm tajuk kat atas nun..
nakkk sangat taw sejauh mana kebenaran atau jawapan kepada soklan tu..
xpuas ati betol taw..

emm..

wani rasa wani selalu pertahankan awak..
tp awak??

ada orang cakap awak xhensem n xcantik..
tp wani tetap cakap awak hensem n cantik..dua2

ada orang cakap awak x up 2 date langsung..
tp wani tetap cakap awak ok..segalanya bagiku..chewwahh..

ada orang cakap awak lembab..
tp wani tetap cakap awak xlembab..

ada orang cakap awak gelap..
tp wani tetap cakap wani memg suka kalu gelap2..

ada orang cakap dia xsuka or benci awak..
tp wani xheran orang tu suka awak ke x..yg pasti wani suka..

ada orang cakap awak kurus sangat or sempit skit..
tp wani rasa xde la kurus sangat..still ok..

ada orang yang ckp kalau dah syg susah nak lupakan..
wani setuju sangat..

ada orang cakap dia syg awak..
wani marah!! ada ka?hik3



ha tgk!
wani salu pertahankan awak..
wani nak share semua benda dengan awak..
wani sayang awak..
awak syg wani x?



*silent


awak...awak syg wani ke x?~~



*diam



awak dengar x ni?awak syg wani ke x??



*senyap




hmmm....












































































kalau la belog ni bleh berkata-kata...



haha..
aiyoo..belog mana bleh jawab daa..
ish3..
tp teringin nak taw..blog syg tuan punya belog x eh?
kih3..
salu sangat tbaca yg tuan blog syg blog mereka bagai nak rak..
tp blog tu syg ke tuannya??
hik3...

adehhh..dah3..
karut dah nih..
hehe..saja nak menghiburkan hati..:)


sekian~
daaaa~

Tahniah!!

Hello~~

lalala...!

wahh ceria nampak..hehe
Alhamdulillah..ceria2 kan bagos untuk kesihatan..ececeh..hek3

awat yang senang hati skit nih?
adakah sebab dapat $ lebiy???cheh! mimpi..
sebab dapat hadiah ka?? hehe..hye Mr.P~~
ada kawan nak velanja ka??hik3

NO~NO~NO~




ok2..
sebenaqnya ni cek nak habaq bagi..
adik cek dapat tawaran masuk ke UiTM Arau..
ALHAMDULILLAH...

rezeki namanya tuuu..
dia pon hepi sebab memg mengidam course tu lama dah..
hehe..

CONGRATULATION!!!!!


memandangkan semua orang hepi dengan berita ini..
so harus la celebrate..
hehe
p makan2..
tlupa amik gambaq..sila maklum..hiiii

then kami p men bowling..
beronok-ronok sebentar..hehe

tgk la aksi2 yang ditunjukkan sepanjang permainan..keh3..




sila2...



yang diraikan..hehe



dia pon sebok nk men gak..hehe




abah tunjuk skill..haha



opss:)



:-)


then soping2 sket...pastu balik..
b4 tu p jumpa seseorang yang DIRINDUI...hehe
nak taw sapa??
jeng jeng jeng~~


































































tadaaa~~hehe..
memg mamat REMOTE la..
dari kecik g memang berkenan ngan remote ASTRO..haha
xcaya? tgk entry nihh...







holloh3..hehe

nk balik umah lagi!!!!!




Surprise~

Hello3..Salam 1Malaysia..cewwahh..hehe
malam nih wani maw pulang ke kampung~
sorgaaa..eheh
fuhh..tp yg xsyiok tu sebab coti kejap bebenor ler..
weekend ja..
aduhhh...

smalam ayong msg..

ayong: awk balik ka sok?bapa ari?
angah i.e wani: balik..org balik sok malam..ahad da balik sini..
ayong: owh..ingatkan awk balik lama..xpa2..
angah i.e wani: awat?ada plan ka?hehe..bla..bla..bla..
ayong: haha..balik dulu..baru taw..kikiki
angah i.e wani: apadia weh?abaq la?hehe
ayong: *silent*

aiyorkk..
saja taw dia xmaw balas msg..
haihh..apa dia la tu kan...
ngada toi xmaw btaw..
ehhe..
xsabaqnya nak balik~~
:)

okeh la..
p/s utk ayong: org pon ada surprise jugak nnt~~ngeh3..
tunggu~~




What is your full name?
Panggil WANI ja senang..hehe

When is your birthday?
14 SEPTEMBER 1987..kasik highlight skett..aha

What is your daddy's name?
Halim

What is your your mum's name?
Wan Noor Azima

How many siblings do you have?
Four with only 1 boy..hehe

Where do you live?
Currently at UKM..but my hometown kat Kulim, Kedah.

Your favourite colour(s).

Black, White, Brown banyak lagi wehh..xtentu..keh3

Still studying?
Iya...

Do you have a bestfriend?

Manyak jugak la kalu dikira-kira..

Do you love them?

of coz lerr..

Pop or jazz?
dua-dua pon ok..depends:)
Apapon...Pop corn i like..haha

Chicken or beef?

ciken..

Coke or 100plus?

100 Plus is better..

What brand is your purse?
Coach:)

How much do you have in your wallet right now?
Aduyai..malas maw kira..da lama timggalkan alam akaun..kih3

High heels or flat?
dua-dua pon bole:)

Skirts or jeans?

Jeans kot..Dulu2 suka skirt..hehe

Shirt or blouse?
Shirt

Watch or bracelet?
dua-dua jarang pakai..allergic..hee

Favourite watch's brand?
Guess

Do you have girlfriend?
mesti la ada..skolah pon suma pompuan..kat blok pon suma pompuan..adehh

Do you have a boyfriend?
"a"? hehe..i have more than that including Mr.P..keh3

Did you love her?
kalu lelaki him kan?hehe..soklan silap ka?hihi

Did you ever kiss him?
isk..oshinz..u kata xsesuai kan..sila buang soklan ni..aha

Facebook or Myspace?
FB..xdak Myspace

What is your wet dreams?
terkucil tengah malam..haha..sekali ja penah wehh..

What is your dream?
xpayah susah2 keja or blajaq..tp duit masuk ribu riban everyday..aha

Please tagged other ten friends of yours:
miss Daff..
si para para


ala dah la keh..
sapa yg lain nak amik..
silekan:)


tata



Alhamdulillah..operation tamat.

Salam suma...
Semalam Wani telah tamat mejalani operation..sakittttt wohhhh!
memang meraung la kan..hua3..
da xbole jln tyme tu..perghh..
i jadik mem besaq sat..coz ada org tolak atas wheel chair..huhu..kidding keh~
n now xbole byk gerak sgt..
ok la..nnt update kemudian ae:)


pray 4 me ya!!
-tata-

Doktor kata xpayah operate..

Salam..hye..
adehh apakah da lama xhapdate! hehehe
mm sangat2 bz dong..
n ditambah pulak dengan kesakitan yang melanda..
ujian namanya nih..:)
sabar...

adehh..adehh..
actually..
mungkin wani akan kena wat operation kat kaki..
ni baru betol2 wani nak kena operate..
tp bukan operate ketumbit mcm ni ok..heee
tapiii...
agak fening la kan..
3 doktor suh operate..
2 doktor kata xpayah..i love doktor2 nih..keh3
haishh..which one nih?? ha dun make me speak English! ngee~~

em kalu menjalani operation pon maybe MINOR operation saja..huhu
tp still takot kot!!
alahai..
lomah lutut cek..hehe
apapon..doakan wani ya:) cheh! semangat..ehe
hmm harap2 cepat la keputusan dibuat..huhu
maw pilih doktor mana yg wat keputusan paling betoi susah wohh..
erkk...
naek juling biji mata dok pikiaq taw...

apapon..kredit tu oshinz ya..masyehh..huhu

pengorbanan..perlu ka?

Salam..
Arini wani nak cerita tentang PENGORBANAN..
em mcm nak bg lecture lak aih..hee
bukan2..
hmm pengorbanan ni ada banyak kan..
untuk IBU BAPA..KELUARGA..CINTA..
banyak lagi..

tp ada 1 ceta nih yg wani nk share...

A (pompuan) ni tengah bercintan cintun dengan B (lelaki)..
Tapi C (pompuan) suka B..
C ni dok pulun la amik ati B ni..wat mcm2..kat FB pn sama:)


hmm..nak tny nih...

dalam hal cintan cintun ni kan..sy xpakar sebab tu sy tny..ihik

PERLU KA kita berkorban kalau nak tgk org yang kita suka or sayang or cinta or berkenan or minat tu hepi?? banyak or la plak..huhu

Mungkin orang tu hepi ngan orang len ka mana nak taw kan..huhu

Or maybe ada orang yg suka dia n salu ja jugak nak wat dia hepi kan3..adehh ayat apakah ini?pening!ihik

berbalik kpd kes kat atas nun...

Patotkah A dalam ceta kat atas tu cakap terus terang kat B tu "ha p la kat kwn u C tu..cian dia tu tunggu u..sila2..i ikhlas nih"..ehe camtu eh?perghh.. tabah abeh wat pengorbanan..keh3



Ke lagi bagus kalau A tu cakap kat B tu "korg kawan ja so xpa la kan.."

Or else C trus cakap kat A.."sy suka B.." then A terus serang C? erkk sadis siott..hik3

haha..adoi doi..fening la nak jelaskan ABC tu..ishh teringin nak mkan ais kacang wehh..tukar topik di sini.
tp agak2 situasi mana la yang patot terjadi kan..?? hihi..

So, kalu anda jadik A tu..
Rasa2 kan..do we need to fight for 'love' tu or just dudok diam2 tutop mulot dengan plaster and tgk saja dengan mata?hee..kalu xplaster mulot kang asik nak bercakap ja..

Haruskah nak diam ja n tgk ja? dengan harapan xdak apa yg jadik?

p/s: tp kalu dah depan mata tengok geram gak kottt...huhu..

thanks peanut!

Waduh2..gamat sih ini peanut..hee..betoi ka ayat tu?


ok2..cik peanut my dear:)
ini jawapannya:)

rasa2 mcm da penah jwb..tp xpa la..demi kawanku..jawab jugak lg:)


1. Adakah anda rasa anda HOT?
Mestilah hot..tengah geram+ bunga2..bole cmtu?hee..

2. Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3. Cerita pasal gambar ni.
Gambar ni sangat comel..aha..budak2 lg tp dah rajen study..xmcm tuan pny lappy..keh3

4. Kali terakhir makan pizza.
Bulan brapa tah..ahaha..xhengat la dear:) tny ni nak blanja ka?uitt i suka u!

5. Lagu terakhir anda dengar.
Stoney by Lobo..perghh haha..layan ja..syiokk!

6. Apa anda buat selain menyelesaikan tag ni.
Tengah pikir nak balik umah ja..nakkk!!

7. Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?
Sheppern..kah3..sanggop ka?adoi..

8. Tag lagi 8 orang (kalau ada kelapangan la eh..)
ika razak
para para
buzzy
cael
mr cekodok

dah la tu eh..xyah la sampai 8 org..huhu

9. Siapakah orang no.1 kepada anda?
orang tu bg adiah kat wani..haha..sukaa~~

10. No.3 ada hubungan dengan siapa?
banyak hubungan dia tu..beradik2 suma..ihik

11.Bagaimana pula dengan no.4?
adoi xsempat p teropong lagik la..haha

12. kata2 cinta untuk orang no.2?
para para sakura!keh3..im sorry!

13. Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengetag anda.

-epi go lucky
-dia suka gosip..haha..samela kite!
-ate die org kuale..hik3
-anak bongsu..
-ada abg..haha

yea!cukop 5..perghh..cungap gak nak abehkan soklan..aha

apapon masyehh peanut!! lap u..hehe








menang contest!! yeay!



hye:)

nak senyummmm ja..hehe.. :-D
actually aritu wani ada join 1 contest by ika razak..
contest teka lirik lagu:) hee..
n dah seminggu hadiah ni diposkan..
tp kelmarin ja baru sempat amik..sorry!
sangat bz lately..huhu


n tadaaaa...inilah hadiahnya..hik3

Align Center

ni keadaan sebelum buka..

n kat bawah ni la adiahnya..



see...commeelllll...tq3..
sukaaa sangat..ehe
wat la contest slalu2..yang senang saja ok!ihik

ok la..di sini wani nak ucapkan ribuan terima kasih kepada cik ika yang sudi bg wani hadiah ini ya:)
really appreciate it dear!
masyehh:)
senyum sampai ke telinga la skang..haha..bole ke??
heee..

okeh la..jumpa lagik!!
papai...~



xbole melalut lg..nak kena p baca buku nih..sok petang ada quiz..wekkk!





vroom..vroomm...



Salam..
Wani ada cerita nih nak share kat sini nih..
Semalam..
Wani n Oshinz penat la pindah opis sana sini..
hehe..tp xpa..bleh kurus..keh3
penat punya pasai..
tyme petang nak balik tuh..
da plan nak p hantar fail kat opis lama we all..
then trus bawa fail yang bertimbun-timbun tu..
jalan p kat moto oshinz..
moto LAGENDA warna merah..hehe gambar xamik..so curik kat google..ihik
moto tu pon tetiba dia nak penat mcm tuan dia kot..padahal dia xgerak pn..kami ja yg sakan dok p mai p mai
dia xbleh start pakai starter..

Wani ni xreti bawa moto..menumpang ja taw..aha..
takot nak bawa moto okeh! itu xdapat dibendung..hihi..

Oshinz: Eh u..tlg start moto i jap..

Wani: ooo..ok..tekan ni eh?? *confident!sambil nak tekan kat starter..padahal oshinz da try wat tp xbole..wani xperasan..hihi

Oshinz: Eh bukan2..pakai kaki laa..haha

Wani: Hah??Hahahaha...u biaq betoi..weh..kang tetiba moto u ada atas pokok kang..kang abeh luruh semua komponen moto satu2..keh3

Oshinz: Hahaha..xpe je la..u start je..

Wani: * dengan semangatnya nak start nih..ahaha..ngeng!!xbole pon..aha

Oshinz:*berdekah2 gelak dua2 orang..kih3

Afta that baru la bole..tu pon dengan bantuan Oshinz la selaraskan apa yang patot..aha
Wani cuma tekan guna kaki ja..haha..
emm ni la first time Wani start moto..keh3..
biaq la orang nak kata jakun pon..
hahaha..
tp itu yang betoi..ihik..

ok la ehh..hehe..itu di antara perbualan yang wani hengat..lebey kurang la kot..kan Oshinz kan?kan3?..hee..
saja ja nk hapdate kat sini..:)
sekian..tata..wassalam..

masalah..

Salam..
erghh..
nak ngamok lah!
cess..
ada ka patot kalu nak catu air ka apa ka..
kasitaw la awal2..
adehh..
xtahan ar..

lately asik la mengalami masalah air..
yang paling xsukerr..
tyme nak membuang ahh..kecik or besar pon sama.
haha..
susah wehh..
tension..keh3..
naik biru muka taw x!..lebam.
hik3..

jenuh la kalu masih berlarutan..
xdak sapa nak wat sesuatu ka?
ishh tolong la kami di sini nih..
huhu..
sekian..mohon bantuan secepat mungkin..ngee..

me and my heart we got issues..

Salam..hye:)
emm lately kn kalu blogwalking..
kerap la terjumpa orang2 yg sedang mengalami situasi seperti tajuk di atas..huhu
agaknya musim lg kot?
ka awal 2010 ni memg cmtu?
em ntah ek..hehe
apapon..
please listen to this song..




bes kn lagu nih..
relax ja rentak dia:)
Issues by The Saturdays..

ok la ae..jumpa lg:)

adakah mereka orang yang sama??


hye all..
em actually ini adalah tribute to Miss Oshinz punya posting..huhu
wani ada sikit musykil ahh bila tgk post my fren sorg ni..huhu..
mereka berdua tu ada pertalian ka?
mereka tu adik beradik ka?
mereka berdua tu memang orang yang sama ka?
haishh..
agak keliru da..
hee..
coz muka diorang tu nampak macam nak sama ja..
muka copy paste or fotostat ka?ehe

wani ingatkan..




dengan







adalah orang yang sama...
huhu..

padahal lain la..

1st picture tu ialah Alyssa Brianne Bernal..
2nd picture tu Selena Gomez yang berlakon ceta Another Cinderella Story tu..

aha..
gigi kot yang nak sama..eh yeke?
ada pendapat lain?aha..

tp apa pon..dua2 cantik sangat..kiut miut..lawa..sweet..suma ada..erkk ya ka?


Alyssa Bernal tu banyak video kat Youtube..
Selena Gomez tu pandai nari oh..hehe..suka!


xcaya?
layan video nih..


bess ohh..

tp nak tny la kan..agak2 mana lagi comel??

yang ni..




or yang nih?





ehh mcm nak wat contest lak..hehe
bukan camtu keh..
saja nak tny pendapat ja..
nk hiburkan hati:)
huhu


barbeque!

Salam..
hello2..pekabor?
hehe..
cuti Chinese New Year baru2 ni kan wani balik umah..
syiokkk wehh..hehe
nak balik lg!!
bosan dok sini..
erghh..huhu
erm..then ada wat makan2 skit kat umah tokwan di Alor Setar..
wat barbeque skit..heee..sodapp..
layan la gambar2 yang ada okeh!



sista sisto..
alamak..posing dulu b4 bertolak balik Aloq Setaq..ngee~
adehh..mcm senja ja..haha




ni ayam yang telah diperap..my mom's secret recipe..kih3



yummy!! alamak..ikan yang diperap lupa hamekk..hehe..xpe la..



lagii..kipas cepat..hoho..



tadaa..inilah hasilnya..mcm2 ada..
bihun soto la..
singapore pie la..
dadih la..
nasi goreng la..
buah-buahan..
orange jus..

adehh.. kembang perut makan suma2 tu..hehe..
dap ohh..
alhamdulillah:)

tp tengah pikir2..
alahai bila la bleh balik lagi..
nak cuti lagik!!
xaci la..
suma orang cuti lama..
em tp bos xde nih..
kelip2 mata skit..ting!! dapat idea jahat..haha

tata..





happy!

ait..
erm aritu tajuk mcm sedeh2..
kerna terluka kan..hik3
arini hepi pulak..aishh..
ehh dah mcm beskut..haha
wani nak bgtaw sume orang yang wani sangaaaaaaaaaaaaaaaattttttttt... happy..
because i'm going home this afternoon..
yesss!!!
hehe..

besides that,
happy jugak sebab terpaksa p*****g...opss..ngehh~hehe
ala..bukan selalu pon..wpon da dua 3 kali sem ni.haha
tu pon terpaksa yerr..
xdisengajakan okeh!

emm coti xlama ponn..sediy..
orang lain dapat enjoy dorg punya mid sem break..
tp wani??
cesss..
hampeh..
hari Selasa dah kena balik hostel..
ate kene koje le pulak..

hasyioo..
bulan ni busy gila!
assignment banyak gila!
keja kat opis melambak gila!
hehe
jangan eden yang **** jugak dah..mintak simpang..

stress taw..
mcm2 kena pikiaq..huhu
xpa2..sabaq2..
fuhhhh...fuhhh...kembang kuncup idung tarik nafas..ngee..
hmm..okeh la..nak p kemas baju dah nih..tata..

p/s: doakan perjalanan wani selamat ok!
chow!..

Kerna terluka..

emm..
kepada sesapa yang baca n3 ni kan..
pernah x anda rasa terluka? sj ja tny..2 pn kot2 ada orang baca..huhu
memang la terluka ni banyak jenis..
terluka kena pisau or benda2 tajam la..
hati yang terluka la..
hmm..
kalau kena pisau..berdarah..letak ubat..Insyaallah, sembuh..
tapi kalau hati cmana?
kena ubati sendiri ka?
mana beh letak ubat kan?
stakat nih xpenah dengaq lagi la UBAT HATI..haha
agaknya mcm minyak gamat kot..kih3
tp orang cakap kalau hati yang terluka mesti lambat sembuh kan..
iya ka?? huhu..
erm..
kalau dah terluka tu baik diam saja or luahkan kesakitan tu eh??
kalau WANI kan..huhu..jap pk dulu..hee
susah jugak kan kalau hati yang terluka..
huhu..
kalau tangan terluka or berdarah tu pedih la kan..
tapi kalau hati yang terluka pedih la..perit la..suma ada..ngee~~


currently listening to: KERNA TERLUKA BY NURUL
lirik dia bes gak..huhu


n skang ni tengah terluka dengan ...
Google Analytics Alternative